Spillredaksjonen Skrevet 18. november Skrevet 18. november Tung start for Black Ops 7 Kritikken hagler og spillertallene uteblir. Les hele saken på Gamer.no»
vampyrica Skrevet 18. november Skrevet 18. november Alltid likt singleplayer delen, men første gang jeg har droppet spillet, har forspvidt spilt det meste av AAA/AA og dette blir vel en av de 4-5 jeg ikke tar meg bryet å kjøpe. Synd de ødela story samt easy/normal vanskelighetsgrad for 4 stk og ikke engang veteran. jaja, multiplayer aldri vært for meg så har blitt dyre singleplayerspil uansett. 1
TheKims Skrevet 18. november Skrevet 18. november Fatter ikke at folk betaler 950kr for dette spillet. Visst jeg skal lange ut slike summer så må det være et 10/10 spill som gir meg mange timer med morro. 1
Fleskelars Skrevet 18. november Skrevet 18. november Folk koser seg vel med BF6 og AR , ikke tid til generiske prosjekter . 2
Anfieldtheplacetobe Skrevet 18. november Skrevet 18. november Rart å tenke på hvor bra COD faktisk var en gang i tiden. Elsket serien mellom cod 2 og cod MW 3 (de orginale). Modern warfare var banebrytende i både singelplayer og multiplayer, de satte en ny standard for konsoll spillere som ikke hadde tilgang på CS. Så fikk de en opptur igjen med relaunchen av MW + Warzone som var veldig bra. Intill de kjørte det rett i grøfta igjen, og så lanserer de bo7 og er skuffet over salgstall! Hvem er det de prøver å appellere til med det her? Serien er jo nærmere Halo nå, hvorfor går de ikke for autisme og gritty'nes som er det folk vil ha? 1
Jaqoby Skrevet 18. november Skrevet 18. november må si at multiplayer faktisk er ganske bra. er som regel maps som maker eller breaker cod etter min mening, og de fleste mapsa i bo7 er gode. er mer i retning som de gamle mapsa, hvor det er 3 lanes, slik at man ikke blir skutt fra hundre forskjellige vinkler. movementen er bra og det føles ikke hinsides kjapt ut som tidligere. campaign og bruk av ai kan ryke og reise, men selve multiplayeren er god. syns derimot det er ekstremt irriterende at for pc spillere så MÅ man spille med folk på konsoll som har aim assist. føles helt håpløst ut iblant, og det vil nok være grunnen til at jeg ikke kommer til å spille så altfor lenge. 1
Vikingfinger Skrevet 18. november Skrevet 18. november Folk er for opptatt med Arc Raiders og Battlefield 6 til å spille Call of recycling 1
Gringorilla Skrevet 19. november Skrevet 19. november oOF skrev (9 timer siden): Jeg tror neppe det er autisme de går for! Er du så sikker på det? 😂
Matteren Skrevet 19. november Skrevet 19. november Det er skikkelig trist å se hvor cod har tatt veien. Jeg var 11år gammel når jeg ble introdusert for COD 2 i 2005 hjemme hos faren til en kompis som spilte dette. Han endte med å kjøpe dette til sønnen sin så satt vi 2kompiser på 1 pc og faren på den andre pcen og hadde 1v1's , der lærte vi utrykk som "camping" etc. "Jeg syns det lukter grillpølser her jeg gutter!" var utsagn som kom gapende fra stua når vi gjemte oss på diverse maps. RIP cod
vampyrica Skrevet 20. november Skrevet 20. november On 11/18/2025 at 4:11 PM, TheKims said: Fatter ikke at folk betaler 950kr for dette spillet. Visst jeg skal lange ut slike summer så må det være et 10/10 spill som gir meg mange timer med morro. Har kost meg masse med spillene selv om de er korte (5-8 timer på vanskeligste første runde). Prisen er tung å svelge dog skal innrømme jeg har fullført et par på pre release og bedt om refund så har spilt flere «gratis», pengene ender et annet sted uansett, sånn sett har jeg nok en grei liste med pre release og spilt gjennom før release dagen, men kommer an på spillet, Outer Worlds 2 et annet eksempel, spill jeg gir høy score på det meste, men historien er en ærlig 3, elendig scriptwriting så det ble refundert også. Så mange spill er Sony ledende ved full refusjon i og med en kan ta platinum før spillet er ute. Jeg bruker nok 5000,- hver måned på spill, har spilt og spiller alt av AAA/AA siden pong dine dager foruten Nintendo, var en Amiga gutt så ble et stort skille hvilke type spill man fikk spilt, et for mer voksent publikum og en konsoll for overbeskyttende foreldre 😂 Hadde en MSX så den var ikke langt unna Nintendo helt ærlig, men C64 hadde igjen bedre spill. Mangler søvn for jeg har sklidd helt ut 😂 våknet 3 på natta etter 3 timer søvn da jeg er i Brasil og omstiller klokken. Men jeg ler litt av meg selv hvor mye ps4/ps5 spillene er verdt når jeg leser reportasjoner om verdi av spill samling, godt de kun går gjennom steam 😂 Vet selv hvor mye tid jeg kunne brukt på andre ting også, men blitt bedre på spillefri lørdag og søndag om det ikke er noe som griper meg totalt storywise. Ja, Black ops 7 som tråden er om, jeg ville betalt som sikkert en million pluss flere gjør kun for historie, de er unike gode på det feltet, battlefield har ikke lært seg dette, kun et bra singleplayer som også fortsatt er beste multiplayer, Bad Company 2. Call of Duty har alltid hatt et høyt budsjett på den delen men i år leste jeg intervjuer fra dem som endte som et slag til alle fans av singleplayer. Solo er som letteste og 4 player som normal med kortere historie. Men salget er mest for multiplayer så de har vel lagt vekta på skåla kontra tid vs inntekt ved å lage spektakulære action skyteespill. Helt greit det altså, men følte meg heldig som kjenner spill anmeldere som sendte meg meldinger hvordan spillet var så jeg leste opp om det og rakk å kansellere heldigvis. Men de har sin kundebase og uavhengig hva jeg eller andre synes så vil de ligge i topp uansett, så det ble nevnt battlefield og arc raiders, nei de kan ikke ligge på topp over tid som CoD, battlefield har jeg platinum, men da var jeg ferdig med spillet etter 62 timer, de har blitt bedre ellers hadde jeg ikke tatt platinum, men hvordan de er så langt bak bad company 2 er ganske underlig, de kunne bare lagd en remake så hadde de spart samt flere spillere returnert. Arc Raiders er gøy selv for en som ikke spiller mye kompetetivt multiplayer lengre (sluttet vel med det i 2017 ish, endte med at alt ble så likt og forstsatt har jeg den følelsen). Bad Company 2 og Vietcong er de mest fullverdige i sjangeren jeg har spilt, etter vietcong ble det litt tomt når full hud, camo som fungerer dårlig, kart med presis bombing, kill streak etc. Battle Royale startet friskt men blitt samme der og. Kost meg masse med where ei da meet som er et solo/mmo med en overraskende bra historie og gameplay utover spillet samt pvp uten at man kjøper fordeler. Spilt mye bra i år men det ble nok det mest overraskende da spillet fint kunne tatt seg betalt. Se om jeg klarer å sove mens det er mørkt her fortsatt. ha en god helg folkens når den kommer 🤘🏻
joandreas Skrevet 20. november Skrevet 20. november Brukt nok i world of tanks til tenke meg om. Men idag er mesteparten av spill noe jeg ikke bruker penger på.
Donkey Kong Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Har settingen (sci fi / fantasivåpen) noe å si her? Etter Infinite warfare, Battlefield 2042 og nå Black Ops 7, som alle solgte labert, begynner det å tegne seg et mønster.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå