Spillredaksjonen Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Tung start for Black Ops 7 Kritikken hagler og spillertallene uteblir. Les hele saken på Gamer.no»
barezell Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Ikke rart når man har flere gode alternativer. 1
vampyrica Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Alltid likt singleplayer delen, men første gang jeg har droppet spillet, har forspvidt spilt det meste av AAA/AA og dette blir vel en av de 4-5 jeg ikke tar meg bryet å kjøpe. Synd de ødela story samt easy/normal vanskelighetsgrad for 4 stk og ikke engang veteran. jaja, multiplayer aldri vært for meg så har blitt dyre singleplayerspil uansett. 1
TheKims Skrevet 51 minutter siden Skrevet 51 minutter siden Fatter ikke at folk betaler 950kr for dette spillet. Visst jeg skal lange ut slike summer så må det være et 10/10 spill som gir meg mange timer med morro.
Fleskelars Skrevet 18 minutter siden Skrevet 18 minutter siden Folk koser seg vel med BF6 og AR , ikke tid til generiske prosjekter .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå