Spillredaksjonen Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Grand Theft Auto VI utsatt igjen Les hele saken på Gamer.no»
Gudfrosk Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jaja, da slapp jeg jo å spille Gta VI i pappaperm... 🙃 1
Comma Chameleon Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Ugh. Kjedelig. Veldig glad for at de tar seg tid til å la det bli så bra som man forventer, men veldig kjedelig. jaja, mer tid til BF6 i mellomtiden
aalto55 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Gudfrosk skrev (10 minutter siden): Jaja, da slapp jeg jo å spille Gta VI i pappaperm... 🙃 Optimistisk å tenke at det blir noe særlig tid til det uansett
Vikingfinger Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Kom ikke som en bombe, de er en parodi på seg selv.. Det blir nok ikke den siste utsettelsen. Jaja, holder nok enda på med Arc Raiders da så det går fint Endret 1 time siden av Vikingfinger
Satan666 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Fint, de inkorporerer nok AI. Hvis ikke driter de på draget. Gleder meg!
kilik Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Viktigste er at spillet blir bra. Vi tåler fint å vente ett år eller tre. 1
Comma Chameleon Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Vikingfinger skrev (19 minutter siden): Kom ikke som en bombe, de er en parodi på seg selv Jaha?
dualmind Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Da blir det støttegruppe på jobb i lunsjen i morgen, akkurat når vi har lagt bak oss CS-krakket.
engavif Skrevet 57 minutter siden Skrevet 57 minutter siden Kommer vel sikkert samtidig med playstation 6.
Magnus Rydningen Skrevet 52 minutter siden Skrevet 52 minutter siden engavif skrev (2 minutter siden): Kommer vel sikkert samtidig med playstation 6. Ja lukter utsettelse og at PS6 får prioritert lansering nå, de andre versjonene trenger mer optimalisering før de kan lanseres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå