Diskusjon.no Skrevet 31. oktober Skrevet 31. oktober Gaming-PC-er blir dyrere.Les hele artikkelen på Tek.no her 1
PaladinNO Skrevet 15. november Skrevet 15. november (endret) Bleh, dette kom på et dårlig tidspunkt. Jeg hadde lenge snust på et 128 GB (Corsair Vengeance SL RGB, DDR4, 3200 MHz) sett til min hoved-PC til rundt 3500 Kr., og hadde vurdert nettopp et 96 GB (G.Skill Ripjaws M5 Neo, DDR5, 6000 MHz) sett til hva som kanskje hadde blitt min nye PC neste år. Nå er 128 GB borte fra alle leverandørene, og begge RAM-settene jeg hadde til vurdering borte fra Proshops sortiment. Helvetes AI... Endret i går, 08:44 av PaladinNO
Gavekort Skrevet 15. november Skrevet 15. november Er bare å smøre seg med tålmodighet. Minne er en commodity og blir priset etter produksjonskapasitet, så prisene vil fort dale nedover igjen.
Krig og fred Skrevet 15. november Skrevet 15. november Er det noe som ikke øker i pris i disse dager?
Theo343 Skrevet 15. november Skrevet 15. november I løpet av 2027 er det spådd at priser på minne, ssd, hdd osv. vil kunne normalisere seg etter eksplosjonen pga. AI.
PaladinNO Skrevet i går, 08:47 Skrevet i går, 08:47 (endret) Krig og fred skrev (På 15.11.2025 den 15.33): Er det noe som ikke øker i pris i disse dager? Holdt på å si "skjermkort", men... Drister meg med en meme igjen. Endret i går, 09:04 av PaladinNO
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå