Gå til innhold

Stranger Things-finalen blir en tøff opplevelse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker retro stilen på alle posterene fra Stranger Things. Har fått meg til å bli mer interessert i design. De første sesongene har også vært fabelaktige, men dårligere og dårligere som alt annet.

Skrevet (endret)
32 minutes ago, Sjørøver said:

Jeg elsker retro stilen på alle posterene fra Stranger Things. Har fått meg til å bli mer interessert i design. De første sesongene har også vært fabelaktige, men dårligere og dårligere som alt annet.

Ikke mangel på billige referanser i alle fall.

thumb_24C63EA2-CD06-4715-97AA-AEF8B7E5EE

image.png.621a17454b4b215bad5754b53afe38da.png

Jeg liker serien, men de prøver litt for hardt å kopiere andre fenomener. Mye fremstår som lite originalt. Det er mye Carpenter i serien blant flere kilder. Føles mer som ei utklippsbok fra 60-80-tallet enn et eget verk.

Endret av BadCat
Skrevet
3 minutes ago, bubba477 said:

Jeg datt av på slutten av seson 4. Det ble så langdratt...

De bør reboote serien til en antologi-serie i stedet for å dra ut i lengden. Det krever dog langt mer av skribenter å være overraskende og originale i hver episode.

Skrevet
Jeg kommer nok ikke til å gråte desverre 😂 Har egentlig null forventninger om at dette kommer til å bli bra. Men de andre 4 sesongene var sjå-bare så skal da 5ern også. Men amerikanerne har ødelagt omtrent alt de har av merkevarer og tillit etter pandemien så... Meh.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...