Spillredaksjonen Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Stranger Things-finalen blir en tøff opplevelse Serie-skaperen Ross Duffer håper å se en kino-sal full av folk grine sammen. Les hele saken på Gamer.no»
Sjørøver Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg elsker retro stilen på alle posterene fra Stranger Things. Har fått meg til å bli mer interessert i design. De første sesongene har også vært fabelaktige, men dårligere og dårligere som alt annet.
BadCat Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) 32 minutes ago, Sjørøver said: Jeg elsker retro stilen på alle posterene fra Stranger Things. Har fått meg til å bli mer interessert i design. De første sesongene har også vært fabelaktige, men dårligere og dårligere som alt annet. Ikke mangel på billige referanser i alle fall. Jeg liker serien, men de prøver litt for hardt å kopiere andre fenomener. Mye fremstår som lite originalt. Det er mye Carpenter i serien blant flere kilder. Føles mer som ei utklippsbok fra 60-80-tallet enn et eget verk. Endret 1 time siden av BadCat
bubba477 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg datt av på slutten av seson 4. Det ble så langdratt...
BadCat Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 3 minutes ago, bubba477 said: Jeg datt av på slutten av seson 4. Det ble så langdratt... De bør reboote serien til en antologi-serie i stedet for å dra ut i lengden. Det krever dog langt mer av skribenter å være overraskende og originale i hver episode.
Aspiranten Skrevet 16 minutter siden Skrevet 16 minutter siden Jeg kommer nok ikke til å gråte desverre 😂 Har egentlig null forventninger om at dette kommer til å bli bra. Men de andre 4 sesongene var sjå-bare så skal da 5ern også. Men amerikanerne har ødelagt omtrent alt de har av merkevarer og tillit etter pandemien så... Meh.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå