Gå til innhold

– Battlefield 6 solgte syv millioner eksemplarer på fem dager

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vikingfinger skrev:

Utrolig bra spill, men de bør buffe xp progression systemet. Det går vanvittig tregt. Terningkast 9/10

Yep, er lvl 7 etter å ha mistet åpningshelga, hadde en runde på conquest hvor jeg hadde 30+ kills med den første assault rifla, og gikk såvidt opp til nivå 2 på våpenet...
Skrevet
1 hour ago, Vikingfinger said:

Utrolig bra spill, men de bør buffe xp progression systemet. Det går vanvittig tregt. Terningkast 9/10

Enig. Vanskelig for de av oss som spiller "casual" å holde følge på noe som helst vis slik det er nå. 

That said, har hatt det utrolig gøy i multiplayer den tida jeg har fått spilt så langt!

Skrevet

Høres rart ut. har ved flere anledninger fått 1-3 level på våpen i løpet av en runde. (når våpenet er på laveste levler) 

Generelt er jeg litt todelt i forhold til progresjon og det er flere områder selvsagt. Jeg synes det går for sakte å låse opp til våpen på level 10+, det kunne gjerne gått noe raskere. 

Ser også mange som klager på at weapon challages og class challenges tar for lang tid, men er det ikke litt ålreit å måtte jobbe litt for å låse opp ting? man MÅÅ ikke ha alt med engang. Unlocke 10 nye attachments og 3 våpen hver runde. Jeg tror spillet generelt varer lenger og folk blir bedre i rollene ved at må spille lenger for å låse opp.  Det sagt så synes jeg det er håpløst at de har putta f.eks C4 og spawn beacon bak lås i disse challengene. Burde vært mindre viktige ting som var premie. 

Skrevet
barezell skrev (22 minutter siden):

men er det ikke litt ålreit å måtte jobbe litt for å låse opp ting?

Jo. Synes selv dette har vært alt for lett i enkelte nyere spill.

Burde ikke være slik at alle har alt etter en uke.

Skrevet

No er det noen år siden eg aktivt spilte bra. Eg har forstått det sånn at de siste spillene har vært så som så, men hva som gjør dette bedre da? Hva var dårlig med de siste f.eks.? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...