Labelle Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden (endret) Slettet Endret 3 timer siden av Labelle Vil være anonym
Gjest eff3a...4e4 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Jeg forstår ikke helt hvorfor dette er din sak, og ihvertfall ikke h informasjon han er hovedtema på din medarbeidersamtale Anonymous poster hash: eff3a...4e4
Gjest eff3a...4e4 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Hvorfor, ikke informasjon Anonymous poster hash: eff3a...4e4
ps5 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Med mindre dette er en personlig kompis av deg skal du ikke legge deg opp i hans liv og gjøren så lenge han leverer i henhold til arbeidsavtale og ikke skaper faktiske problemer forøvrig. Du kan alltid bytte jobb ved behov, men her er det nok best å bare se en annen vei.
Satan666 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Dette handler ikke om din kollega, men om deg og dine forventninger til hvordan andre må/skal være. Andre mennesker er noe eget, ut fra sine egne forutsetninger. Dette er ikke ditt. Det tilhører ikke deg. Likevel gjør du det til ditt. Du gjør andre menneskers væren til ditt private anliggende. Her er det du som må gå i deg selv, og spørre deg selv hva det er i deg som gjør at du ikke kan takle andre menneskers væren. Ja, mennesker endrer seg. Alle er på sin private reise gjennom livet. Jeg tror også det er en sjanse for at kollegaen din plukker opp vibbene fra dere andre, at dere dømmer ham. Folk flest plukker opp sånt, selv om det ikke sies direkte. Det bidrar i så fall ikke til noe bedre. Mitt beste råd er å vise respekt og forståelse for ham som et menneske. Og hvis du virkelig bryr deg om han, og ikke bare irriterer deg over at han ikke er sånn som du vil at han skal være, så kan du jo si til han at han alltid kan snakke med deg om det er noe. Men det må i så fall ikke fakes, men må være ektefølt.
Salvesen. Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Dette skjønte jeg ingenting av… hva er egentlig problemet? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå