Trulss Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden https://www.tv2.no/broom/lurt-av-falsk-kjoper-plutselig-var-bilen-i-litauen/18169963/ Hva er det jeg ikke forstår her? Banken har altså bekreftet transaksjonen og sier den ikke kan tilbakekalles, men så sier de at transaksjonen ikke eksisterer? 1
Jobs Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Trulss skrev (28 minutter siden): Banken har altså bekreftet transaksjonen og sier den ikke kan tilbakekalles, men så sier de at transaksjonen ikke eksisterer? Ja det lurte jeg på også ? Da må det jo være noen utro folk i banken ?
barfoo Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 11 minutes ago, Jobs said: Ja det lurte jeg på også ? Da må det jo være noen utro folk i banken ? Eventuelt "banken". Kas banker er det som faktisk tar ttelefonen, og attpåtil svarer på spørsmål i dag? Det lukter av at det var samarbeidspartnter av svindleren vedkommande snakka med. 1
oddeh Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Dette var nok en falsk bank ja. Falsk nettside/bankapp og en medvirkende som svarte tlf.
wampster Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Å gi fra seg bilen/omregistrere den uten at pengene er på konto er utrolig naivt da? I hvert fall når det er snakk om nært opp mot en million kroner!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå