Satan666 Skrevet torsdag kl 19:10 Skrevet torsdag kl 19:10 kremt skrev (10 timer siden): Har sett det samme, bil merket med Militærpoliti kjørte i høyre felt, ingen turte kjøre forbi til venstre. Jeg ga bare full gass og blåste forbi. MP har ingen myndighet i trafikken. Høres ut som du er den med et mest anstrengt forhold til autoriteter, som må gi full gass for å bevise et eller annet poeng.
kremt Skrevet torsdag kl 19:12 Skrevet torsdag kl 19:12 Jeg kjørte bare forbi, var ikke stort annet enn det. Men er alltid moro når folk kjører forbi f.eks 5 biler i slengen så får de plutselig øye på en politibil foran i rekken og legger seg øyeblikkelig inn i køen igjen En gang hadde jeg flaks, kjørte rett frem på rødt lys når en politibil stod i krysset og blinket til venstre. Fikk litt forhøyet puls en periode da ja, men skjedde ingenting.
Sovna Skrevet torsdag kl 20:30 Skrevet torsdag kl 20:30 Sjørøver skrev (2 timer siden): Ja, men det har jeg særdeles liten erfaring med. Simulator fungerer. Man kan settes i ekstremt vanskelige situasjoner. Man vet sjeldent hvordan man reagerer før man står i det. Simulator for eldre bilister? Du ser rundt deg stadig både middels og eldre mennesker kjøre med stiv hals og nesa tett oppi frontruta. Selvtilliten er ikke på topp, heller ikke har de nevrosene i sjakk. Ja, de har et førerkort, men de kjører altfor lite. Selvsagt finnes det generell aldring og medisinske begrensninger. Men kjører du én gang i mnd til kolonialen på hjørnet så bedres ikke akkurat kjøreferdighetene dine, du mister det dag for dag. Eneste erfaringen vedkommende får er å ha et førerkort i lomma. De verste av disse blir det tatt tak i fra myndighetenes side, men de fanges opp i altfor liten grad. 1
Sjørøver Skrevet fredag kl 03:50 Skrevet fredag kl 03:50 Sovna skrev (7 timer siden): Simulator for eldre bilister Ja, det hsdee vært bedre enn lege erklæring. Bestemor kjørte myyye lenger enn hun burde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå