ilpostino Skrevet onsdag kl 09:28 Skrevet onsdag kl 09:28 Jeg har en 1TB Xbox One S 1TB som jeg vurderer å utvide minen til. Da er det Seagate Xbox Series X og S Expansion Card 1TB som gjelder, ikke sant?
Nimrad Skrevet onsdag kl 09:41 Skrevet onsdag kl 09:41 (endret) Nei, det er til den nye konsollgenerasjonen. One S kan du vel bare koble til hvilken som helst eksterne harddisk? Du kan eventuelt oppgradere den interne disken. En hvilken som helst 2.5" disk funker Endret onsdag kl 09:45 av Nimrad
ilpostino Skrevet onsdag kl 10:20 Forfatter Skrevet onsdag kl 10:20 Jeg var tydeligvis litt rask ed å lese betegnelsen på den disken 🫣
Nimrad Skrevet onsdag kl 10:23 Skrevet onsdag kl 10:23 ilpostino skrev (2 minutter siden): Jeg var tydeligvis litt rask ed å lese betegnelsen på den disken 🫣 Navngivningen til Xbox er helt hinsides 1 1 1
ilpostino Skrevet onsdag kl 10:33 Forfatter Skrevet onsdag kl 10:33 Fant Seagate Game Drive for XBOX som er på lager hos Dustin som skal funke på alle versjoner av Xbox one.
Nimrad Skrevet onsdag kl 13:05 Skrevet onsdag kl 13:05 ilpostino skrev (2 timer siden): Fant Seagate Game Drive for XBOX som er på lager hos Dustin som skal funke på alle versjoner av Xbox one. Her betaler du 500 kroner ekstra for design. Denne er samme størrelse. 1
sedsberg Skrevet onsdag kl 14:32 Skrevet onsdag kl 14:32 1 hour ago, Nimrad said: Her betaler du 500 kroner ekstra for design. Denne er samme størrelse. Hvis den er lik den jeg kjøpte (6TB) så er den grusomt treg, samt SMR).
backtoback Skrevet onsdag kl 15:54 Skrevet onsdag kl 15:54 (endret) ilpostino skrev (5 timer siden): Fant Seagate Game Drive for XBOX som er på lager hos Dustin som skal funke på alle versjoner av Xbox one. Dersom du ikke allererede har bestilt kan du også vurdere denne hos Dustin: WD Black P10 Game Drive 5TB for Xbox One , Sort 1 882 kr https://www.dustinhome.no/product/5011158419/black-p10-game-drive-5tb-for-xbox-one Prisjakt.no, billigste eksterne 2.5" harddisk. "Sweet spot" for kr/TB er 5 TB: https://www.prisjakt.no/c/eksterne-harddisker-ssd?775=1668&direction=asc&r_64013=4-123.057&sort=price 4 TB: kr 1379, kr 345/TB 5 TB: kr 1518, kr 304/TB 6 TB: kr 1997, kr 333/TB (Jeg har selv en WD My Passport, 4 TB, 2.5" ekstern disk som brukes sammen med en Xbox One X) @Nimrad, den du viser til er ekstern 3.5" disk som krever ekstern strømforsyning. Da foretrekker jeg en liten tass (2.5") som får det den trenger av spenning i en USB-port . Endret onsdag kl 16:27 av backtoback prisjakt 2 1
vidor Skrevet onsdag kl 17:30 Skrevet onsdag kl 17:30 Det enkleste er helt klart USB-minne siden de har gjort det litt tungvint å nå tak den interne disken.
ilpostino Skrevet onsdag kl 21:03 Forfatter Skrevet onsdag kl 21:03 backtoback skrev (5 timer siden): WD Black P10 Game Drive 5TB for Xbox One Takk for tips. Jeg har byttet harddisker på både Playstation 4 og Playstation 4 pro, men vet ikke om jeg gidder jobben på denne konsollen.
backtoback Skrevet onsdag kl 21:59 Skrevet onsdag kl 21:59 (endret) ilpostino skrev (55 minutter siden): Takk for tips. Jeg har byttet harddisker på både Playstation 4 og Playstation 4 pro, men vet ikke om jeg gidder jobben på denne konsollen. NB! WD Black P10 Game Drive 5TB for Xbox One er en ekstern 2.5" harddisk, IKKE intern. Kobles til USB 3 porten på spillkonsollen. Endret onsdag kl 21:59 av backtoback
ilpostino Skrevet i går, 06:45 Forfatter Skrevet i går, 06:45 backtoback skrev (8 timer siden): NB! WD Black P10 Game Drive 5TB for Xbox One er en ekstern 2.5" harddisk, IKKE intern. Kobles til USB 3 porten på spillkonsollen. Der har jeg faktisk fått med meg.
Erlend0_o Skrevet i går, 08:41 Skrevet i går, 08:41 Er ikke mye arbeid å bytte intern hdd. Må bare følge oppskriften i linken under. Er en gammel konsoll som sikkert trenger litt intern kjærlighet i form av støv fjerning, kanskje kjølepasta. Maks størrelse som er brukene er 2tb. Du kan bruke større, men du får bare brukt 2. https://gbatemp.net/threads/xbox-one-internal-hard-drive-upgrade-or-repair-build-any-size-drive-that-works-on-any-console.496212/
Erlend0_o Skrevet i går, 08:45 Skrevet i går, 08:45 Nimrad skrev (22 timer siden): Navngivningen til Xbox er helt hinsides Det er det det er 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå