Spillredaksjonen Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Kommentar: Tjener fett på vår skapertrang Les hele saken på Gamer.no»
Iki Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Var det noe man ønsket å diskutere i denne artikkelen? For jeg finner liksom ikke noe som ikke allerede svarer seg selv allerede. 4
Milarwen Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Skal du ha alle utvidelser til Sims 4 i dag, må du bla opp med over 10.000kr. 1 1
Vegard# Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden For meg fremstår dette som en tankestrøm på en lørdags ettermiddag som er transkribert og publisert som en kommentar. 3
Boing_80 Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden (endret) Iki skrev (14 timer siden): Var det noe man ønsket å diskutere i denne artikkelen? For jeg finner liksom ikke noe som ikke allerede svarer seg selv allerede. Enten er jeg for enkel eller så er det ganske klart og tydelig at skribenten fører en samtale med seg selv der tankene skrives ned på papiret om temaet menneskets iboende trang til å skape. Det er jo en kommentar og ikke en diskuterende artikkel. Jeg tenker mer og mer og at Oda Rygh har en tendens til å føre filosofiske tanker inn i det som handler om gaming. Og hvis det er tilfelle så synes jeg det er veldig spennende og fascinerende. Et eks. fra meg er spillene til From Software. I første omgang tenker jeg på Dark souls serien. Du har sikker "Rage quit" videoene som florerer på YouTube der spillere blir så frustrert at de ødelegger kontrollere, skjermer osv? Jeg antar at noen av disse spillerne gjør det nok for å få liker klikk på videoene sine, men det er utrolig mange som ikke takler frustrasjoner i spill. Ta dette over i det virkelige livet og mange av disse spillerne vil slite i arbeidslivet. Og kanskje også innenfor dating. For meg er soulslike/soulsborne spill en øvelse i det å prøve og feile. Frustrasjoner er en del av livet og vi kan ikke alltid forvente at tilfredsstillelse skal komme sporentreks. Man må ha tålmodighet, lære gjennom prøving og feiling før man oppnår det en ønsker her i livet. Og selv da er det ikke garantert at mål vil bli oppnådd. Kanskje trenger man en retningsendring? Slikt sett tolker jeg kommentaren til Oda Rygh både både en kritisk og erkjennende. Kritisk til markedskreftene som tjener seg søkkrike på menneskets iboende kreative evner. Erkjennende i den forstand at hun anerkjenner sin egen skapertrang som gjør at hun nettopp kjøper utvidelsene. Men hun moraliserer ikke eller kommer med en fasit. Hun snakker kanskje om loopen vi alle havner i når utviklerne av favorittspillene våre i bunn og grunn lager DLCer med funksjoner som burde vært del av spillet fra starten av. Vi skal være glade for at Gamer.no profilerer seg som en spillside for alle. Det er plass til alle, både de som blir lett frustrertet og de som tenker dype tanker. Alle kommentarer trenger ikke å ha et diskuterende element i teksten. En kommentar kan være så mangt, men i de fleste tilfellene får disse oss til å tenke og reflektere. Endret 5 timer siden av Boing_80
Sjørøver Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Milarwen skrev (11 timer siden): Skal du ha alle utvidelser til Sims 4 i dag, må du bla opp med over 10.000kr. Total war warhammer blir også ganske dyrt.
Iki Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Boing_80 skrev (36 minutter siden): Det er plass til alle, både de som blir lett frustrertet og de som tenker dype tanker. Alle kommentarer trenger ikke å ha et diskuterende element i teksten. En kommentar kan være så mangt, men i de fleste tilfellene får disse oss til å tenke og reflektere. Jeg vil ikke si at "vi betaler for dette, derfor selger det" er en spesielt dyp tanke. Hadde man heller spurt hvorfor mennesker gjør dette, eller hvordan man kan gjøre noe med det, så hadde det vært litt mer interessant.
Boing_80 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Iki skrev (Akkurat nå): Jeg vil ikke si at "vi betaler for dette, derfor selger det" er en spesielt dyp tanke. Hadde man heller spurt hvorfor mennesker gjør dette, eller hvordan man kan gjøre noe med det, så hadde det vært litt mer interessant. Okei. Men kan ikke du si noe om det da? Har du noen tanker rundt det?
Iki Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Boing_80 skrev (5 minutter siden): Okei. Men kan ikke du si noe om det da? Har du noen tanker rundt det? Så du ønsker at jeg skal skrive en kommentar for gamer?
Boing_80 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Iki skrev (2 minutter siden): Så du ønsker at jeg skal skrive en kommentar for gamer? Du må gjerne gjøre det og jeg tror redaksjonen vil bli glade for gjesteinnlegg. Alternativt kunne du jo skrevet noen setninger i denne tråden.
BadCat Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Dere får invitere Facebook-gjengen som mener at en mugnet VHS med norske undertekster et verdt 5k NOK.
BadCat Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden (endret) Jeg skal innrømme at jeg kunne tenkt meg et LEGO-sett med tema fra middelalderen. Alt som hadde med vold å gjøre var forbudt da jeg var barn. Jeg fikk nøye meg med ei tåpelig vindmølle ei god stund. Endret 2 timer siden av BadCat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå