Seig2 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Kanskje feil sted å spørre, men skulle ha leid bil i Spania på onsdag, men har kun digitalt førerkort (oppdaget at jeg plutselig hadde mistet det fysiske). Kan trafikkstasjoner "ekspressprodusere" fysisk førerkort på dagen..?
Seig2 Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden Det er ikke godt nok med digitalt førerkort i Spania desverre
Seig2 Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden Det er ikke godt nok med digitalt førerkort i Spania desverre
Llandari Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Seig2 skrev (1 time siden): Kanskje feil sted å spørre, men skulle ha leid bil i Spania på onsdag, men har kun digitalt førerkort (oppdaget at jeg plutselig hadde mistet det fysiske). Kan trafikkstasjoner "ekspressprodusere" fysisk førerkort på dagen..? Nei. Trafikkstasjonene produserer ikke førerkortene selv.
Seig2 Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden Får heller gå for kollektivtransport denne gangen 1
The Avatar Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Sjølve produksjonen er ekstern, normalt så vil det ta ca ei veke før du får det nye førarkortet. Eg vil tru at sjølve produksjonen skjer fortløpande etterkvart som Vegvesenet sender inn bestilling, det som tek tid er nok ofte postgangen sidan førarkortet skal sendast til folkeregistrert adresse. Eg kjenner ikkje til om det finnes ei løysing for å sjølv hente ut førarkortet direkte frå produsent. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå