Gå til innhold

Noen som følger med på Norges tøffeste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei folkens!

Hva tenker dere egentlig om NRKs realityserie Norges tøffeste?

Vanligvis liker jeg ikke realityserier, men den siste sesongen av Norges tøffeste er faktisk ikke så verst. De gjenværende deltakerne virker til og med ganske sympatiske, synes jeg.

Jeg er i hvert fall spent på hvem som ender opp øverst til slutt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser lite på reality, men foretrekker definitivt slike program foran «love Island» og alt det pisset.

Har sett sesong 3 av Norges tøffeste når den gikk fordi jeg kjente noen som var med det året. Da synes jeg det var et kult program. Veldig gøy å se Isak knuse alle som en helt vanlig fyr bare.

Skrevet
Comma Chameleon skrev (På 28.9.2025 den 13.59):

Ser lite på reality, men foretrekker definitivt slike program foran «love Island» og alt det pisset.

Har sett sesong 3 av Norges tøffeste når den gikk fordi jeg kjente noen som var med det året. Da synes jeg det var et kult program. Veldig gøy å se Isak knuse alle som en helt vanlig fyr bare.

Hehe, ja, det er mye bedre enn «Love Island» og sånt tull.
Kult at du kjente noen som var med i sesong 3! Isak var jo helt rå.

Skrevet (endret)

Ser ingenting ala love island, norges tøffeste, 71 grader nord og farmen etc.

Men ser en del på programmer som Cornwall air 999, fanget på politiets kamera og 113 o.l. Kan vel diskuteres om dette er reality show, men.. 👍

(Søker aldri opp disse på strømmetjenester, men dukker de opp mens jeg kanalsurfer så stopper jeg der)

Endret av Duriello
Skrevet

Hvilken sesong er vi på nå da? :) 

Så sesongen med Isak og synes den var svært underholdende. Morsomt å se Isak ta innersvingen på alle topptrente og solariumsbrune folk som aldri har hatt skitt under neglene. Endte opp med å se de to sesongene før det også, men tror sesongen etter Isak virket litt kjedelig.

Må kanskje gi nyeste sesong en sjanse da. 

Generelt er jeg svak for slike serier. Er vel min guilty pleasure. 

Skrevet (endret)
DukeRichelieu skrev (15 timer siden):

Hvilken sesong er vi på nå da? :) 

Så sesongen med Isak og synes den var svært underholdende. Morsomt å se Isak ta innersvingen på alle topptrente og solariumsbrune folk som aldri har hatt skitt under neglene. Endte opp med å se de to sesongene før det også, men tror sesongen etter Isak virket litt kjedelig.

Må kanskje gi nyeste sesong en sjanse da. 

Generelt er jeg svak for slike serier. Er vel min guilty pleasure. 

Vi er på sesong 6 nå, og Isak er en av programlederne. Han virker fortsatt sterkere enn noen av deltakerne 💪

Kanskje du burde gi denne sesongen en sjanse. Jeg synes de fleste deltakerne er sympatiske. De vet hva det betyr å måtte jobbe hardt for å lykkes, og de har et sterkt samhold i gruppa selv om de konkurrerer mot hverandre. Det liker jeg :)

Helt motsatt av Ville fristelser – der går deltakerne meg på nervene etter 20 minutter 😅 Jeg vet ikke om jeg klarer å fortsette å se, selv om jeg liker ideen bak formatet.

Endret av oppdager
Skrevet
oppdager skrev (8 timer siden):

Vi er på sesong 6 nå, og Isak er en av programlederne. Han virker fortsatt sterkere enn noen av deltakerne 💪

Kanskje du burde gi denne sesongen en sjanse. Jeg synes de fleste deltakerne er sympatiske. De vet hva det betyr å måtte jobbe hardt for å lykkes, og de har et sterkt samhold i gruppa selv om de konkurrerer mot hverandre. Det liker jeg :)

Helt motsatt av Ville fristelser – der går deltakerne meg på nervene etter 20 minutter 😅 Jeg vet ikke om jeg klarer å fortsette å se, selv om jeg liker ideen bak formatet.

Det har kommet så langt, ja. Får gi det en sjanse da. Har jo likt det godt tidligere. :) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...