peterjohn Skrevet onsdag kl 20:32 Skrevet onsdag kl 20:32 Hvordan varme opp bilen i kaldt vær. Jeg har en Mercedes-Benz E-klasse 350e 2017-modell. Hvis jeg lar nøkkelen stå inni og går ut, slår motoren seg av. Hvordan la den stå på i ti minutter.
Zeph Skrevet onsdag kl 20:45 Skrevet onsdag kl 20:45 Skaff kupévarmer. På min Skoda så forblir tenninga på om eg klikser sikkerhetsbeltet i haldaren på føraresetet. 1
oldboy Skrevet onsdag kl 21:12 Skrevet onsdag kl 21:12 Termini II 1400 kupèvarmer 230V + skjøteledning 👍 1
Habla Møberg Skrevet onsdag kl 21:52 Skrevet onsdag kl 21:52 Det må da være en form for forvarming på en slik bil? Her ville jeg tatt turen til forhandleren og spurt om hva som alt er i bilen, evt hva som må til for å få dette installert. Bilen er garantert forberedt for en forvarmer, godt mulig klargjort for både elektrisk og drivstoff.
peterjohn Skrevet 16 timer siden Forfatter Skrevet 16 timer siden Kan du gjerne forklare om hvilken knapp jeg har merket på bildet, og hva funksjonen til denne knappen er ?
mobile999 Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden peterjohn skrev (48 minutter siden): Du skal trykke på knapp nr 5 fra venstre for å varme opp bilen. Da skal motoren ikke skru seg av dersom du går ut. 1
nebrewfoz Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 14 hours ago, peterjohn said: Kan du gjerne forklare om hvilken knapp jeg har merket på bildet, og hva funksjonen til denne knappen er ? "Vehicles with a stationary heater to switch the stationary heater on/off". https://static.oneweb.mercedes-benz.com/css-oom-assets/en-lk/pdf/mercedes-e-class-sedan-2017-april-w213-comand-owners-manual-1.pdf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå