Gå til innhold

Rørlegger ødela varmekabler; "naturlig utfall" blir eg fortalt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
1 hour ago, SpecialForce said:

@Drunkenvalley men har ikke du en nabo med samme utforming som du kan lene deg på her for å få en oversikt over hvordan dette er utformet? Dette høres for meg ut som et leilighetskompleks med flere leiligheter?

Eg eig heile bygget. Det er to enheter her; leilighet i første etasje, og ovenfor er andre enheten som dekker over andre og tredje etasje pluss loft.

Leiligheten blei bygd om fleire tiår sida fra å vera eit større lokale for køyreskule til å vera leilighet, men det blei aldri søkt om, så bolig har vore regulert som "annen forretning" fram til no. No driv eg og prøver å ordne i det, som har medført ein rekke krav. Ein av dei var at badet ikkje var tilgjengelig (forøvrig heilt enig, den var knotete for ein frisk person, og ho som bur der er ikkje frisk). Derav måtte det renoveres.

Så nei, det er beklagelig nok intet leilighetskompleks, og ingen lik utforming å sjå på. 🫠

Endret av Drunkenvalley
  • Innsiktsfullt 2
Skrevet

No var M-tek inne, og har sendt inn rapport. På bakgrunn av den har forsikringen kommet fram til at det ikkje er skade.

Bakgrunnen bak det er at M-tek rapporterer tilbake at varmekablene er "frakoblet," og... ja, det er dei jo fordi dei var ødelagte. Jævlig rar rapport han har kommet med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...