Spillredaksjonen Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden «Glemt» 90-tallsspill fra Norge gjør comeback I 1996 ga en liten gruppe norske utviklere ut PC-spillet <em>Interpose</em>. Nesten 30 år senere kan det få nytt liv gjennom Kickstarter. Les hele saken på Gamer.no»
Griever Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden "Dæven døtte", tenkte jeg. "Nå kommer Synnøve Svabø tilbake" 😄 Dette spillet tror jeg faktisk ikke jeg har hørt om.
kilik Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Begynner å demre litt her nå. Et par år siden dette. Mener å huske musikken var legendarisk. Var det slik at man kunne spille av musikken på CD-spiller? Lurer på om jeg fikk spillet via et spillblad. Tekno?
Vikingfinger Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Spilte dette mye, men ante ikke at det var norsk...
Øystein.F. Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden kilik skrev: Begynner å demre litt her nå. Et par år siden dette. Mener å huske musikken var legendarisk. Var det slik at man kunne spille av musikken på CD-spiller? Lurer på om jeg fikk spillet via et spillblad. Tekno? Det var ikkje uvanleg. Mange spel hadde musikken som reine lydspor som blei spelt direkte frå CD. Så lenge du skippa forbi statisk ulyd i spor ein kunne ein putte mange spel CDar i CD-spelaren. Quake fekk til dømes køyrt seg hos meg.
kremt Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Husker det faktisk, spilte dette på en Pentium 233 mmx med 32 mb ram. Litt av noen tider 😇
Satan666 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden kilik skrev (4 timer siden): Begynner å demre litt her nå. Et par år siden dette. Mener å huske musikken var legendarisk. Var det slik at man kunne spille av musikken på CD-spiller? Lurer på om jeg fikk spillet via et spillblad. Tekno? Kanskje du husker H2O, som kom på CD med magasinet Tekno:
Sovna Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) fy fader. Disse retro spillene med 0 grafikk må jaggu være billige å relansere. For en avanse. Fortsetter denne interessen så blir det nok ikke like mye nytt og ekstraordinært etterhvert. Tap/tap for min del. Endret 3 timer siden av Sovna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå