Gå til innhold

Håper å lage mer Wolfenstein

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Veldig lysten på dette. New order når det kom, og W2 the Colossus var utrolige kule singelplayer spill! Ikke så mange bra fullblods singelplayer fps spill der ute om dagen. Fint med over the top historie, som at Blascowith blir halshugget og bare setter det på igjen😅
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet (endret)
4 hours ago, bubba477 said:

Lite lysten på dette. Det siste de lagde med døtrene til herremannen på bildet var svært dårlig.

Ekstrem fail av et spill. Det er så ufattelig dårlig. Både story og gameplay.

Men de 2 første + DLC var kjempegøy. Koste meg sykt mye. Håper på mer,om de går tilbake til oppskriften til disse.

STOPP fokuset på multiplayer og CoOp. Singleplayer is where its at!!!

Endret av BamseMums80
Skrevet (endret)

Wolfenstein Youngblood var et åpenbart produkt av ESG og DEI, nei takk.

Det beste hadde vært en remake av Return To Castle Wolfenstein, det spillet var glimrende i sin tid.

Endret av Peter Johansen
Skrevet

Første nye Wolfenstein var gøy nok, men etter man har spilt det en gang, ser man hvor lite action det faktisk er i spillet, en kampanje på 6-8 timer, men er type 2 timer med faktisk action i spillet, resten er vandring rundt og dialog. Og det er vel litt kjedelig i et skyespill der skytingen er kul. 

Skrevet
Gunfreak skrev (På 10.9.2025 den 11.48):

Første nye Wolfenstein var gøy nok, men etter man har spilt det en gang, ser man hvor lite action det faktisk er i spillet, en kampanje på 6-8 timer, men er type 2 timer med faktisk action i spillet, resten er vandring rundt og dialog. Og det er vel litt kjedelig i et skyespill der skytingen er kul. 

Vel historien og stemningen i det spillet var også overaskende bra. Kjedet meg aldri.

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, GrinderX9 said:

Vel historien og stemningen i det spillet var også overaskende bra. Kjedet meg aldri.

Ja gjennom første gjennomspilling var det fint. Men manglen på action merkes tydelig når man spiller gjennom andre ganger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...