Vokteren Skrevet i går, 15:40 Forfatter Skrevet i går, 15:40 Svinske tilstander når stadig nye høyder: https://www.vg.no/nyheter/i/qPGjem/gjengkrigen-nettverkene-rekrutterer-groenne-ungdommer 1 1 1
Kone Skrevet i går, 16:53 Skrevet i går, 16:53 (endret) Neptun1 skrev (2 timer siden): En 13 år gammel gutt er mistenkt for drapsforsøk etter at seks personer ble skadet i en skyteepisode i Gävle i Sverige natt til lørdag. 13-åringen er mistenkt for seks drapsforsøk, opplyser politiet. Han er blitt avhørt i løpet av dagen. https://www.tv2.no/direkte/jpybz/siste-nytt/68e127c358d962732347fcd9/seks-personer-skadet-i-skyting-i-gavle-13aring-mistenkt-for-drapsforsok Gratulerer til multikulturalistene som har jobbet så hardt med å innføre svenske tilstander i Norge. Nå er vi der! Nå gjenstår det bare å skylde alt sammen på ytre-høyre og rasistene. Endret i går, 16:54 av Kone 4
Mannen med ljåen Skrevet i går, 16:58 Skrevet i går, 16:58 Hva vil det koste å gi dem tilstrekkelig fritidstilbud og boligstørrelse, så de oppgir voldskulturen sin? Og hvordan skal vi få styrke hvis de blir så integrert at de ikke kan regnes som mangfold? 3
pølsemaker Skrevet i går, 18:25 Skrevet i går, 18:25 Man kan undre seg over hvordan svenske kriminelle nettverk har kunne etablere seg i samtlige politidistrikt i Norge. Det har ikke skjedd over natten. Noen har sovet på vakt. Hvor har etteretningen vært? I Sverige vet man at nær sagt alle kritiske funskjoner i samfunnet er infiltrert. Til og med politiet. Norske myndigheter burde vært i høyeste alarmberedskap for lengst. Frykter at politiet mister voldsmonopolet og skremmes til å trå forsiktg i visse miljøer. Er bekymret for at dette allerede er et faktum. Er de som jobber opp mot de tyngste kriminelle miljøene godt nok rustet fra politiets side og robuste nok til å tåle trusler som vil komme? Subtile trusler mot egen familie er neppe særlig trivelig i lengden. Politiet har sikkert mange fine verktøy de kan bruke, men er de gode nok til å håndtere kriminelle nettverk som kan rekrutterer voldstalenter fra øverste hylle i testosteronavdelingen for de med dårlig vurderingsevne? Jeg er i tvil. Til nå er det ingenting i mediene som har kunne betrygge meg om dette. Jeg tror vi får en eskalering som tar uskyldige liv. De som styrer disse kriminelle miljøene følger garantert nøye med hvordan støyen og frykten de skaper påvirker samfunnet. Noe jeg undrer sterkt på er hva de tenker om oppmerksomheten de får ved alvorlige hendelser. Man vil jo tenke at det er ødeleggende for business. Men er det kanskje taktiske handliger? Det er åpenbart at det har lykkes i Sverige.
Neptun1 Skrevet i går, 18:57 Skrevet i går, 18:57 Vokteren skrev (3 timer siden): Svinske tilstander når stadig nye høyder: https://www.vg.no/nyheter/i/qPGjem/gjengkrigen-nettverkene-rekrutterer-groenne-ungdommer «Neste gang, når man har hjemmefest, begynner man å snakke med henne: ‘Trenger du litt penger? Jeg kan hjelpe deg.’ Det fungerte sånn. Ærlig talt, mange av adressene jeg brukte [til oppbevaring] var hos jenter. Og det var jenter som trengte hjelp, alenemødre, folk i lignende situasjoner. Jeg ga dem penger, og de tok imot med glede», sier en anonym 32-åring i en rapport fra den svenske myndigheten Brå. En annen forteller om en jente som ble lokket til å oppbevare narkotika i kjelleren sin: «Hun er ikke kriminell, ingenting. Hun har leilighet, jobb, alt går bra. Hun sa ja til å oppbevare tre kilo i kjelleren. Tre dager senere hadde de sendt noen for å bryte seg inn. Hun ble satt i gjeld. De sa til henne: ‘Nå skal du oppbevare ting for oss.’ De låste henne inne.» Håper slike forræderiske, antinorske jenter får lovens strengeste straff. Ingen nåde med femtekolonister som medvirker til å ødelegge landet sitt av egoistiske hensyn. 3 2
DukeNukem3d Skrevet i går, 19:02 Skrevet i går, 19:02 Hvis man har 1400 japanere og 1 algerier i landet ditt så kan du forvente like mye vold fra begge gruppene. Dette mener jeg det må være lov å påpeke uten å bli kalt rasist. Innvandring er i seg selv ikke så problematisk, det kommer helt ann på hva slags innvandring og MENA-innvandring mener jeg bør stanses helt for at vestlige samfunn skal klare seg på sikt. 3 2 1
Mannen med ljåen Skrevet i går, 19:56 Skrevet i går, 19:56 (endret) Om man av ideologiske årsaker mener at det ikke finnes objektiv sannhet eller moral, gjerne fordi man fornekter at det finnes en Gud med autoritet til å bestemme 10 bud, mener man også at alle kulturer er like gode, unntatt landets opprinnelige kultur som man ønsker å avskaffe. Mangfold er vår styrke, men det blir ikke skikkelig mangfold med innvandrere som oppfører seg akkurat som oss. Om de oppfører seg priviligert, betyr det at de har oppnådd privilegier ved å undertrykke de sårbare. Om noen oppfører seg sårbart og trangbodd, skyldes det at de blir undertrykt av de som er priviligert. For å oppnå rettferdighet må de sårbare ta makten fra de priviligerte, i stedet for å selv studere og jobbe for å en dag selv kunne oppnå å bli priviligert. Priviligerte kan kun bli priviligert ved å utnytte de sårbare. Ingen fortjener det de har. Ei ekstrem, ideologisk suppe som burde vært grundig avkledd av hvordan Sovjetunionen skulle avskaffe fattigdom, men i stedet avskaffet rikdom. Dette handler ikke om rase, men kultur. Kultur er mer enn musikksmak og krydret mat, men radikalt ulike holdninger til viktige spørsmål, som om man mener en er berettiget til å bruke vold mot alle man er uenig med, om man kan ta andres eiendom hvis man slipper unna med det, om man skammer seg for å velge trygd fremfor å bidra osv. Er det objektivt galt å lyve overfor vantro for å oppnå fordeler, hvis man ikke tror på en Gud som har forbudt det, eller vokst opp en kultur hvor det er skambelagt? Mangfold er faktisk ulike holdninger til viktige spørsmål, og ikke alle kan fredelig sameksistere. Det kan bli konfrontasjon når en kvinne som har rett til å bestemme over egen kropp møter en mann som har rett til å voldta vantro, og resultatet avgjøres gjerne av fysisk styrke. Det finnes også ulike holdninger til verdien av et menneskeliv, eller eiendomsretten til innhold i folks lommer. Dette blir konfliktfylt om vi ikke enes om èn felles kultur, og det letteste er kanskje å tilpasse seg det uunngåelige først som sist. Dekk deg til hvis det ikke passer å ha sex. Ikke gå ut om du ikke vil gi fra deg iPhonen. Ikke kritisér andre menneskers kultur hvis du vet at de blir krenket av det. Endret 11 timer siden av Mannen med ljåen 3
Neptun1 Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Mannen med ljåen skrev (13 timer siden): Dette blir konfliktfylt om vi ikke enes om èn felles kultur, og det letteste er kanskje å tilpasse seg det uunngåelige først som sist. Dekk deg til hvis det ikke passer å ha sex. Ikke gå ut om du ikke vil gi fra deg iPhonen. Ikke kritisér andre menneskers kultur hvis du vet at de blir krenket av det. Venstresidens kvinner i Norge er mer enn klare for å dekke seg til for ikke være "vantro hore". Martine Aurdal (Dagbladet) viser hvordan norske kvinner skal underkaste seg islam. Spesielt "feminister" på venstresiden er ivrige etter å komme i gang med sine nye liv. https://tv.vg.no/video/33494/se-aurdal-bli-presset-til-aa-baere-hijab 2 1
Mannen med ljåen Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Hva som helst, bare ikke kristendom. Kristendom er undertrykkende.
Klote Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Kone skrev (På 29.9.2025 den 21.05): https://www.vg.no/nyheter/i/935Q4l/vi-har-ikke-raad-til-svenske-tilstander Et tegn til at MSM våkner litt? Bare et tegn på at valget er overstått. 1
Klote Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Mannen med ljåen skrev (4 minutter siden): Hva som helst, bare ikke kristendom. Kristendom er undertrykkende. Er du undertrykt? Hvor trykker det?
Mannen med ljåen Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden (endret) Nei, jeg er en privilegert undertrykker. Det er per definisjon rasistisk, så jeg støtter myndighetenes anstrengelse for å øke trangboddheten og sårbarheten. Alle kvinner fortjener friheten til å velge å gå med hijab. Jeg vil forresten minne om å skifte batteri i sarkasmedetektoren slik at vi ikke snakker forbi hverandre. Endret 10 timer siden av Mannen med ljåen
Neptun1 Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Klote skrev (6 minutter siden): Er du undertrykt? Hvor trykker det? H*n og venstresiden lengter etter islam åpenbart. For kristendommen er så forferdelig undertrykkende i Vesten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå