Spillredaksjonen Skrevet tirsdag kl 07:37 Skrevet tirsdag kl 07:37 Studioer sliter med å få tak i utviklerverktøy for Switch 2 Flere skal ha fått beskjed fra Nintendo om å bare lage versjoner for den opprinnelige Switchen. Les hele saken på Gamer.no»
Donkey Kong Skrevet tirsdag kl 11:22 Skrevet tirsdag kl 11:22 (endret) Det er en tendens til å hvile på sine laurbær etter en konsollsuksess. Nintendo gjorde denne tabben fra Wii til Wii U og Sony gjorde det samme fra PS2 til PS3. Jeg er redd Switch 2-salget dempes utover sensommer/høst grunnet mangel på spill. Registrerer for øvrig at Switch 2 (Mario kart-bundle) for første gang er priset under 7000 her til lands (en kampanje riktignok, men hadde neppe skjedd om konsollen solgte som varmt hvetebrød). Endret tirsdag kl 11:22 av Donkey Kong
kilik Skrevet tirsdag kl 11:38 Skrevet tirsdag kl 11:38 Mye merkelig fra Nintendo nå ja, som å gi ut 2 kart-racere det første halvåret. Spent på hvordan det går med konsollsalget nå etter lanseringshypen er over. Det blir helt sikkert ikke en Wii U-flopp (vil passere den før jul), men kan fort ende opp som 3DS som solgte halvparten av DS.
Chaos_Niddhogg Skrevet tirsdag kl 13:18 Skrevet tirsdag kl 13:18 Å skyte seg selv i foten som dette er helt absurd og latterlig (om sant, noe det virker å være). Her hadde de muligheten for et av tidenes beste konsollanseringer, men nei. Furukawa som er så business orintert burde ha tenkt seg over her. Dette ødelegger og "vennskapet" med tredjeparts utviklere/utgivere. Noe Nintendo trenger. Er enn så lenge fornøyd med min S2, men jeg kommer til å ha lyst på fler spill ganske snart.
magne.moe Skrevet tirsdag kl 17:03 Skrevet tirsdag kl 17:03 Chaos_Niddhogg skrev: Å skyte seg selv i foten som dette er helt absurd og latterlig (om sant, noe det virker å være). Her hadde de muligheten for et av tidenes beste konsollanseringer, men nei. Furukawa som er så business orintert burde ha tenkt seg over her. Dette ødelegger og "vennskapet" med tredjeparts utviklere/utgivere. Noe Nintendo trenger. Er enn så lenge fornøyd med min S2, men jeg kommer til å ha lyst på fler spill ganske snart. Enig, trodde utvikler versjoner kom lenge før konsoll lanseringen siden du vil gi utviklere tid til å lage eller bare porte spill. Pris og størrelse er temmelig irrelevant for utvikler versjonen. Dvs ha en switch 2 for skjerm og kontroler og en kabel til en boks
phraze Skrevet onsdag kl 10:17 Skrevet onsdag kl 10:17 Dette provoserer meg skikkelig. Switch 1 spill ser grusomme ut på Switch 2. 720p spill ser ikke spesielt pent ut på en 8-tommer skjerm med 1080p. For ikke å snakke om hvordan det ser ut på en stor 4K TV.
PosteMonopolet Skrevet onsdag kl 13:32 Skrevet onsdag kl 13:32 Donkey Kong skrev (På 26.8.2025 den 13.22): Registrerer for øvrig at Switch 2 (Mario kart-bundle) for første gang er priset under 7000 her til lands (en kampanje riktignok, men hadde neppe skjedd om konsollen solgte som varmt hvetebrød). Jeg har sett den til den til under 7000 kr for noen uker siden også. Jeg anbefaler deg å bruke Google i stedet for Prisjakt neste gang du skal se etter lavest mulig pris på et bestemt produkt.
Boss-Znakemaster Skrevet onsdag kl 17:34 Skrevet onsdag kl 17:34 Mistet fort interessen for Switch 2 da vi må tigge og håpe om å få Switch 2 versjoner av spill. Har mange spill jeg gjerne ville spilt på maskinen, men orker ikke å spille Switch 1 versjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå