Spillredaksjonen Skrevet 19. august Skrevet 19. august Sekiro blir animert TV-serie Se første trailer. Les hele saken på Gamer.no»
Marfu Skrevet 19. august Skrevet 19. august Ikke se om man har lyst å spille spillet først. Traileren spoiler en hel del. Bare sånn til opplysning for dem som bryr seg. Blir nok å se denne, samtidig krever tegnestilen tilvenning for min del. Har et veldig skissepreg og vet ikke helt hva jeg syntes om det enda. Hadde forventet en helt annen stil.
Espen Jansen Skrevet 19. august Skrevet 19. august Marfu skrev: Ikke se om man har lyst å spille spillet først. Traileren spoiler en hel del. Bare sånn til opplysning for dem som bryr seg. Blir nok å se denne, samtidig krever tegnestilen tilvenning for min del. Har et veldig skissepreg og vet ikke helt hva jeg syntes om det enda. Hadde forventet en helt annen stil. Traileren spoiler typ ingenting? Kun hvis man vet konteksten i så fall, og selv da er det mest action shots og nærbilder av figurer vi får se. Sekiro er en personlig favoritt, så dette blir veldig interessant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå