Ubba Skrevet tirsdag kl 16:32 Skrevet tirsdag kl 16:32 Hei, Jeg har en Nissan Leaf 2018 mod. Den aktuelle bilen hadde jeg på EU-kontroll, men gikk ikke gjennom pga defekt LED-stripe lys. LED-stripen lyser noe, men absolutt ikke godt nok. Fikk tilbud på ny lykt med bytte til en prislapp av 16.000,-. Dette er jo 16% av bilens total verdi... - Hva skyldes denne feilen? - Kan dette ordnes på annen måte enn å bytte ut hele lykta? - Er dette ett gjentagende problem? - Andre ting som kan vurderes? Håper på noen svar/erfaringer fra dere andrem
MailMan13 Skrevet tirsdag kl 21:22 Skrevet tirsdag kl 21:22 Er det seperate moduler og regulatorer, eller alt støpt inn i en boks? De lyktene jeg har vært borti med LED kjørelys har hatt utskiftbare regulator- og styringsmodul . Gåent kjørelys betyr at det kan være selve LED-stripen, eller regulatoren som er dårlig. Oppskriften da er å plukke ut begge lyktene og bytte over all løs elektronikk. Da finner man om det er selve lykten elle noe av tilbehøret som er problemet. Fordrer at Nissan ikke har klart å støpe alt inn i en ikke-reparerbar boks.
Maskinfører Skrevet tirsdag kl 22:27 Skrevet tirsdag kl 22:27 Brukt lykt kostet 6 000,- https://finndel.no/delinfo.aspx?f=760&dnr=359381 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå