Gjest Slettet-3Av90J Skrevet 11. august Skrevet 11. august Mest sannsynlig ikke, men post gjerne observasjoner og kommentarer. Buskerud er først ut.
Kynxx Skrevet 11. august Skrevet 11. august Det merkes nok best for de med IoT og gamle telefoner. Jeg har observert noen eldre i min kommune som har kjøpt seg nye DORO telefoner i våres da ice sluttet å tilby 2G. Blir vel noen flere utover høsten som ønsker seg ny telefon til jul. 🫠
InfectedExo Skrevet 13. august Skrevet 13. august Første pulje bestående av deler av Buskerud og Innlandet starter vel nå natt til 19. august. Blir spennende å følge med utover!
Trulss Skrevet mandag kl 12:00 Skrevet mandag kl 12:00 Ikke annet enn at regningen nå må forskuddsbetales. Synes det er en uting og bør i høy grad reflekteres i prissettingen, men så vidt jeg kan se har fortsatt svært høye priser.
BamseMums80 Skrevet mandag kl 16:09 Skrevet mandag kl 16:09 (endret) Hva skjer med kundeservicen til Telia. Tanker den og som det meste annet i disse dager. JEG HATER Å SNAKKE MED CHATBOT!!! De tar ikke telefon ved ringing. Man sitter i endeløs kø til det hele ender med tapt annrop De har ikke kundeservice med mennesker i chat. Den Otelia boten kan dra til hel..... De har "kontaktskjema" stengt når de mener kundeservice er åpent AKA aldri. Endret mandag kl 16:09 av Shoxx
Kynxx Skrevet mandag kl 17:16 Skrevet mandag kl 17:16 Du kan alltids bytte selskap. Det er flere operatører i Telias nett som leverer akkurat like bra dekning, mer data og til en lavere pris
mandela Skrevet mandag kl 19:19 Skrevet mandag kl 19:19 Kynxx skrev (2 timer siden): Du kan alltids bytte selskap. Det er flere operatører i Telias nett som leverer akkurat like bra dekning, mer data og til en lavere pris Men chatbottene blir du ikke kvitt, de dukker nå opp overalt hos "kundeservice", hvis man i det hele tatt finner fram til linken under "Kontakt oss" labyrinten.
Kynxx Skrevet mandag kl 20:29 Skrevet mandag kl 20:29 Det er sant, men de pengene du ikke betaler til operatøren fremfor Telia, kan du da bruke som et tørkle til å tørke vekk tårene imens du venter på respons fra kundeservice. 😂
bbios Skrevet i går, 06:00 Skrevet i går, 06:00 Shoxx skrev (På 1.9.2025 den 18.09): Hva skjer med kundeservicen til Telia. Tanker den og som det meste annet i disse dager. JEG HATER Å SNAKKE MED CHATBOT!!! De tar ikke telefon ved ringing. Man sitter i endeløs kø til det hele ender med tapt annrop De har ikke kundeservice med mennesker i chat. Den Otelia boten kan dra til hel..... De har "kontaktskjema" stengt når de mener kundeservice er åpent AKA aldri. Kan en ikke lenger bare å skrive "kundekonsulent eller menneske på den chattetjenesten? Så blir du overført til første ledige ..
radioy1 Skrevet i går, 07:34 Skrevet i går, 07:34 bbios skrev (1 time siden): Kan en ikke lenger bare å skrive "kundekonsulent eller menneske på den chattetjenesten? Så blir du overført til første ledige .. Det gikk før, men nå har de ikke lengre betjent chat. Hvis ikke man vil snakke med en bot er eneste mulighet å ringe i åpningstiden eller bruke kontaktskjemaet utenom åpningstid
BamseMums80 Skrevet i går, 08:01 Skrevet i går, 08:01 2 hours ago, bbios said: Kan en ikke lenger bare å skrive "kundekonsulent eller menneske på den chattetjenesten? Så blir du overført til første ledige .. Det er NEJ !
bbios Skrevet i går, 12:19 Skrevet i går, 12:19 radioy1 skrev (4 timer siden): Det gikk før, men nå har de ikke lengre betjent chat. Hvis ikke man vil snakke med en bot er eneste mulighet å ringe i åpningstiden eller bruke kontaktskjemaet utenom åpningstid Ja var det æ huska å.. Shoxx skrev (4 timer siden): bbios skrev (6 timer siden): Det er NEJ Burde ikke vært lov det der…
BamseMums80 Skrevet i går, 13:04 Skrevet i går, 13:04 Så har de 3!!!!! dagers ventetid på svar dersom noen er desperate nok til å skrive de en mail. Det står på siden deres. Hva er det som skjer? Telia var noenlunde ok en lang stund. I 2025 hater de tydeligvis kundene sine. Prisene er jo og ekstreme i forhold til mange av disse små billige selskapene.
Kynxx Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Bytt selskap. Det er ingen tvang å være kunde hos dem.
BamseMums80 Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Les anmeldelsene hos Trustpilot. Det er begredelig lesing. 1 stjerner over hele fjøla siden de fikk panikk over lavere driftsinntekter for forrige år,og over natta kvitta seg med 90 årsverk. NOE SOM ER TYDELIG !!! Selskapet er i fritt fall. Ser flere (som meg) som har benyttet Telia tjenester i flere år nå trekker seg ut for alltid. Man kan ikke drive på som dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå