Martelè Skrevet lørdag kl 23:30 Skrevet lørdag kl 23:30 Snobb? Ah dang, jeg burde komme meg ut herfra
knopflerbruce Skrevet søndag kl 10:37 Skrevet søndag kl 10:37 Gjest b65d7...782 skrev (11 timer siden): Bare å se hvilken type mennesker denne gruppen har. Alle ser fit og pene ut. Hvis jeg hadde dratt dit med min lille fleskemage, så hadde de sett rart på meg. Anonymous poster hash: b65d7...782 Haha. Du mener å være "fit og pen" er å være snobbete? At rent fysiske egenskaper har vandret over i noe som tilhører holdningenes verden? Dessuten ser du jo småfeite folk i bildene også. Og folk som ikke er utpreget vakre, men helt vanlige, gjennomsnittlige folk. Se selv. Løpere brenner jævlig mye kalorier når de blir bitt av basillen, så de som har vært i gamet noen år er gjerne slanke. Ta det heller som inspirasjon. Nei, vi skal vel heller sile ut de som faktisk ble slanke av løping og vet å stelle/kle på seg. Litt på samme måte som vi skal prate oss ihjelp om hvor fint og flott det er å løpe saaaaakte for at ikke de som ikke klarer noe annet skal bli demotiverte når de som syns 12 km/t er tregt kommer til bordet. Folk er forskjellige, og mange som løper har også vært sofagriser - og har ikke noe imot at folk med dårligere fysikk enn dem selv blir med. De var der kanskje selv for noen år siden.
Gjest b65d7...782 Skrevet søndag kl 11:19 Skrevet søndag kl 11:19 knopflerbruce skrev (41 minutter siden): Haha. Du mener å være "fit og pen" er å være snobbete? At rent fysiske egenskaper har vandret over i noe som tilhører holdningenes verden? Dessuten ser du jo småfeite folk i bildene også. Og folk som ikke er utpreget vakre, men helt vanlige, gjennomsnittlige folk. Se selv. Løpere brenner jævlig mye kalorier når de blir bitt av basillen, så de som har vært i gamet noen år er gjerne slanke. Ta det heller som inspirasjon. Nei, vi skal vel heller sile ut de som faktisk ble slanke av løping og vet å stelle/kle på seg. Litt på samme måte som vi skal prate oss ihjelp om hvor fint og flott det er å løpe saaaaakte for at ikke de som ikke klarer noe annet skal bli demotiverte når de som syns 12 km/t er tregt kommer til bordet. Folk er forskjellige, og mange som løper har også vært sofagriser - og har ikke noe imot at folk med dårligere fysikk enn dem selv blir med. De var der kanskje selv for noen år siden. Okey, du har rett. Er ikke alle som er fisefine, men får et inntrykk av det. Kanskje vurderer jeg å ta en tur for å se hvilken reaksjon jeg får. Hvis det er med rare blikk og indirekte ''hold unna meg'' mentalitet, så dropper jeg det med en gang. Anonymous poster hash: b65d7...782
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå