alphadec Skrevet i går, 14:39 Skrevet i går, 14:39 Skal hovedkort skruer følge med hovedkort eller følger de med når jeg kjøper case. ?
Aetius Skrevet i går, 14:43 Skrevet i går, 14:43 3 minutes ago, alphadec said: Skal hovedkort skruer følge med hovedkort eller følger de med når jeg kjøper case. ? Følger oftest med kabinettet. 1
ilpostino Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Har du skruer fra før av går de fint å bruke de gamle skruene. Bare husk å bruk skruer hvis hode ikke går ut over koberringen (tror det er kobber) rundt hullet. Går hodet ut over dette kan det føre til overledning, noe som gjør at maskinen ikke starter.
sedsberg Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Det er også to forskjellige typer gjenger avhengig av kabinett. 1
Hr Kotelett Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden OT: hadde en i klassen (for 20 år siden) som la hovedkortet ned på bakplaten. Den hadde ikke de spacerene/mutterne (som skruene skal festes i) Så alle loddepunktene lå da kortsluttet. Gikk ikke så bra.
Thor. Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Skruer kommer med kabinettet, ikke hovedkortet. Og husk at skruer på feil plass på kabinettet kan føre til kortslutning av hovedkort.
sedsberg Skrevet 4 minutter siden Skrevet 4 minutter siden 5 hours ago, Hr Kotelett said: OT: hadde en i klassen (for 20 år siden) som la hovedkortet ned på bakplaten. Den hadde ikke de spacerene/mutterne (som skruene skal festes i) Så alle loddepunktene lå da kortsluttet. Gikk ikke så bra. Jeg jobbet på PS-Data da selvbygging begynte å ta av. Skal love deg vi fikk se masse rart som kom i retur. Helt utrolig hva folk fikk til. Hovedkort rett på bakplata var en klassiker. Ikke lese manualen før man sender alt i retur var også veldig vanlig. Og noen klarte å koble printeren til skjermkortet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå