Gå til innhold

Anmeldelse: Against the Storm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Særs gledeleg å sjå ein fullt fortjent 9/10 til denne indieperla! Eg har 360 timar ingame, berre for å balansere litt med han som gjekk lei etter 60.

Skrevet
Gir spillet 2 av 10 da musikken var bra. Resten av spillet er gørr kjedelig... Ble avinstallert og returnert til steam innen fristen så pengene kom i retur. IKKE verdt 149,50
Skrevet (endret)
11 minutes ago, WigNut said:

Gir spillet 2 av 10 da musikken var bra. Resten av spillet er gørr kjedelig... Ble avinstallert og returnert til steam innen fristen så pengene kom i retur. IKKE verdt 149,50

Det er sjølvsagt lov å meine, men spelet har 95% positive anmeldelsar på Steam, så mogleg du berre ikkje likar sjangeren?

Endret av 0ter
  • Liker 2
Skrevet (endret)

rouglite/rougelite? emergi?

"Det er slikt som kan slite ut ein vaksen mann, spesielt når du har fått fem spel om sære vektorbaserte spel laga av ein person i løpet av den siste timen." ??

AI in this one..wow

Endret av NinjaVal
Skrevet
9 hours ago, NinjaVal said:

"Det er slikt som kan slite ut ein vaksen mann, spesielt når du har fått fem spel om sære vektorbaserte spel laga av ein person i løpet av den siste timen." ??

AI in this one..wow

AI? Nei du, dette er ein god gammaldags skriveleif. Slikt som kan oppstå, men burde ha vore luka bort. 

Det skulle stå fem epostar, så takk for at du la merke til det. Fiksa no. 

Skrevet
Øystein.F. skrev:
9 hours ago, NinjaVal said:

AI in this one..wow

AI? Nei du, dette er ein god gammaldags skriveleif. Slikt som kan oppstå, men burde ha vore luka bort. 

Det skulle stå fem epostar, så takk for at du la merke til det. Fiksa no. 

Du har skrevet roguelite feil på begge forsøkene dine 😁
Skrevet
0ter skrev:
11 minutes ago, WigNut said:

Det er sjølvsagt lov å meine, men spelet har 95% positive anmeldelsar på Steam, så mogleg du berre ikkje likar sjangeren?

Helt korrekt :)
Skrevet

Warcraft ligner, men er noe annet.

Men jeg kan skrive under på at dette dempet Warcraft-kløen ganske betraktelig.

Against the Storm er det nærmeste jeg har kommet gleden av WC3 i gamledager, men med mange friske vrier på gameplay som gjør at jeg nok kommer til å ha flere timer i AtS enn WC3 de neste 10 årene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...