Spillredaksjonen Skrevet tirsdag kl 15:49 Skrevet tirsdag kl 15:49 Anmeldelse: Against the Storm Når bybygging møter rouglite er resultatet altoppslukande. Les hele saken på Gamer.no» 1 1
Reg2000 Skrevet tirsdag kl 16:23 Skrevet tirsdag kl 16:23 Det var et morsomt og orginalt spill, men det blir veldig repetitivt etterhvert. Jeg mista totalt interessen etter ca 50-60 timer.
Anfieldtheplacetobe Skrevet tirsdag kl 17:12 Skrevet tirsdag kl 17:12 "Eg kan godt halde på i timesvis for å gjere ting så analt som mogleg" ærlig sak det, vi dømmer ingen!
0ter Skrevet tirsdag kl 19:39 Skrevet tirsdag kl 19:39 Særs gledeleg å sjå ein fullt fortjent 9/10 til denne indieperla! Eg har 360 timar ingame, berre for å balansere litt med han som gjekk lei etter 60.
Vidar Nikolaisen Skrevet tirsdag kl 20:32 Skrevet tirsdag kl 20:32 Anfieldtheplacetobe skrev: "Eg kan godt halde på i timesvis for å gjere ting så analt som mogleg" ærlig sak det, vi dømmer ingen! Men i timesvis a gitt!!!
WigNut Skrevet tirsdag kl 21:02 Skrevet tirsdag kl 21:02 Gir spillet 2 av 10 da musikken var bra. Resten av spillet er gørr kjedelig... Ble avinstallert og returnert til steam innen fristen så pengene kom i retur. IKKE verdt 149,50
0ter Skrevet tirsdag kl 21:12 Skrevet tirsdag kl 21:12 (endret) 11 minutes ago, WigNut said: Gir spillet 2 av 10 da musikken var bra. Resten av spillet er gørr kjedelig... Ble avinstallert og returnert til steam innen fristen så pengene kom i retur. IKKE verdt 149,50 Det er sjølvsagt lov å meine, men spelet har 95% positive anmeldelsar på Steam, så mogleg du berre ikkje likar sjangeren? Endret tirsdag kl 21:13 av 0ter 2
NinjaVal Skrevet onsdag kl 02:26 Skrevet onsdag kl 02:26 (endret) rouglite/rougelite? emergi? "Det er slikt som kan slite ut ein vaksen mann, spesielt når du har fått fem spel om sære vektorbaserte spel laga av ein person i løpet av den siste timen." ?? AI in this one..wow Endret onsdag kl 02:52 av NinjaVal
Øystein.F. Skrevet onsdag kl 11:45 Skrevet onsdag kl 11:45 9 hours ago, NinjaVal said: rouglite/rougelite? emergi? "Det er slikt som kan slite ut ein vaksen mann, spesielt når du har fått fem spel om sære vektorbaserte spel laga av ein person i løpet av den siste timen." ?? AI in this one..wow AI? Nei du, dette er ein god gammaldags skriveleif. Slikt som kan oppstå, men burde ha vore luka bort. Det skulle stå fem epostar, så takk for at du la merke til det. Fiksa no.
R1ncewind Skrevet onsdag kl 19:18 Skrevet onsdag kl 19:18 Øystein.F. skrev: 9 hours ago, NinjaVal said: rouglite/rougelite? emergi? "Det er slikt som kan slite ut ein vaksen mann, spesielt når du har fått fem spel om sære vektorbaserte spel laga av ein person i løpet av den siste timen." ?? AI in this one..wow AI? Nei du, dette er ein god gammaldags skriveleif. Slikt som kan oppstå, men burde ha vore luka bort. Det skulle stå fem epostar, så takk for at du la merke til det. Fiksa no. Du har skrevet roguelite feil på begge forsøkene dine 😁
Øystein.F. Skrevet onsdag kl 19:36 Skrevet onsdag kl 19:36 17 minutes ago, R1ncewind said: Du har skrevet roguelite feil på begge forsøkene dine 😁 Det er korrekt hos meg. Prøv ein hard refresh.
WigNut Skrevet onsdag kl 21:53 Skrevet onsdag kl 21:53 0ter skrev: 11 minutes ago, WigNut said: Gir spillet 2 av 10 da musikken var bra. Resten av spillet er gørr kjedelig... Ble avinstallert og returnert til steam innen fristen så pengene kom i retur. IKKE verdt 149,50 Det er sjølvsagt lov å meine, men spelet har 95% positive anmeldelsar på Steam, så mogleg du berre ikkje likar sjangeren? Helt korrekt :)
Feenyx Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Warcraft ligner, men er noe annet. Men jeg kan skrive under på at dette dempet Warcraft-kløen ganske betraktelig. Against the Storm er det nærmeste jeg har kommet gleden av WC3 i gamledager, men med mange friske vrier på gameplay som gjør at jeg nok kommer til å ha flere timer i AtS enn WC3 de neste 10 årene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå