Seawanderer Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni Jeg skal kjøpe en ny PC med egenvalgte komponenter, og de fleste delene tilbys av enten Komplett eller Proshop... Da lurer jeg på om noen av de tilbyr å sette/skru sammen PC'en for meg, kanskje? Noen som vet?
joandreas Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni (endret) Går søke på finn. Tipper de fleste datahjelp gjør det. så lenge man er forsiktig og ikke bruker makt går det fint. Endret 9. juni av joandreas
ps5 Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni 20 hours ago, Seawanderer said: Jeg skal kjøpe en ny PC med egenvalgte komponenter, og de fleste delene tilbys av enten Komplett eller Proshop... Da lurer jeg på om noen av de tilbyr å sette/skru sammen PC'en for meg, kanskje? Noen som vet? Du kan velge en av standard modellene på komplett og så bytte ut enkelte komponenter som de så setter sammen til deg. men halve morroa med ny pc er jo nettopp å sette sammen vidunderet etter all research man har gjort på komponentene. Og dette har blitt lekende lett siste 10 år så lenge man klarer følge instruksjoner med god grad av nøyaktighet. 1
Complexity Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Komplett lar deg som nevnt konfigurere sine pakker så du kan kansje berges der om du finner det du vil ha. Men om du klarer å finplukke alle komponentene du behøver klarer du fint å bygge den selv. Blir gjerne billigere og.
Thor. Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Kjøper du enkeltkomponenter så må du bygge selv/finne noen som kan hjelpe. Komplett har ferdige PC-er, men du får ikke velge nøyaktig det du vil ha. Men bygge selv er veldig tilfredsstillende. Bygde min første pc som konfirmant.
Red Frostraven Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni (endret) Proshop har mange grunnmodeller du kan endre komponenter på og så kommer den ferdig bygget. Endret 9. juni av Red Frostraven
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå