Gå til innhold

Splitgate 2-sjefen får gjennomgå etter hattestunt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han brukte altså et velkjent slagord og overførte det til spillbransjen, i dette tilfelle for å uttrykke et ønske om å endre fps-sjangeren til det bedre.

Her må det hentes frem tjære og fjær. Ingen tvil om det.

• Liker 3
Skrevet

Fantastisk stunt! Er så enig, dritt lei de samme forbanna FPS-spillene! Null variasjon. Capsen var konge, skal ha en sånn selv! 

Skrevet
Tapere som klager på en frase.... som var velment for gamere? Hvem dro inn politikken her? Venstre lenende folk selvfølgelig som ikke tåler å tape, bokstavelig talt.
Skrevet

Storm i vannglass? Jeg er veldig langt til venste politisk og synes reaksjonen er helt ute av proporsjoner. Hvis det var sånn at utvikleren også var Trumpist så hadde jeg skjønt det.

• Liker 1
Skrevet

Snurrig sak. Jeg har aldri oppfattet disse "make ettellerannet great again" capsene som en generell støtte til Trump, ofte tvert imot da jeg oppfatter det som lett ironiserende over MAGA-capsene. 

Ellers venter jeg spent på alle kommentarartiklene fra norske spilljournalister om denne saken 😛

Skrevet
Selvfølgelig er jeg enig med fyren , men mest fordi jeg er en middelaldrene mann som har spilt de samme spillene nå i 30 år , værr morro med noe nytt .
Skrevet

Han sier han ønsker Titanfall 3 (som i stedet lager battle royal spill), sier han er lei av COD (også battle royal), snakker positivt om arena shooters før han lanserer nok et battle royal spill. Hele fps sjangeren er proppa full av battle royals, det er helt tonedøvt.  

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...