Spillredaksjonen Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai Me treng hjelp! Gamer.no vil gjere dekninga vår endå betre, og derfor treng me assistanse frå deg. Les hele saken på Gamer.no» 1
Sjørøver Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai (endret) Bra tiltak! Kan vi få et tilbakeblikk på Kingdoms of Amalur? Jeg har prøvd meg på det på Steamdeck og synes det var vanvittig mye dårligere enn anmeldelser skulle tilsi. Jeg kunne tenkt meg at dere prøvde å finne noen glemte skatter som er for "dårlige" til å spille på pc/konsoll, men som perfekt på håndholdt. Dere hadde jo en serie med mobilspill før. Litt samme stil, kanskje? Endret 25. mai av Sjørøver
_Brukernavn_ Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai Her er noen emner dere kunne skrevet om: - Mange Epic og Steam spill er drm frie. Hvilke er det, hvordan starter man dem uten launcher etc? - Epic har gitt bort gratis spill i mange år. Hvilke av disse er verdt å prøve? Og hvilke er drm-frie? - Mobilspill til barn som er gode og ikke har (mye) reklame. Også lærerike spiil. - Hvordan spill lærer barn om økonomi og startegi 1
cosmic1981 Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai Hva med spillsamlere? hvem er personer bak spillpodcaster?
Malvado Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai Noen gode tips : Gode klassikere ( Gog ) som er verdt å spille , å hoppe tilbake i tid og snakke om spill som Eye of The Beholder 1,2,3 , Dungeon Master, hele sulamitten av gamle Sims spill er noe som kan gi masse glede til lesere og de som ønsker å lytte på slike spill perioder. Andre gode ting er å snakke og vise i videopptak hvordan spillene fungerer i tillegg til hva man har skrevet , nye spill ( ikke nødvendigvis AAA )og ikke minst legge litt glede i det mens man spiller ( eller kritikk ).
MomentousMomentum Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai _Brukernavn_ skrev: Her er noen emner dere kunne skrevet om: - Mange Epic og Steam spill er drm frie. Hvilke er det, hvordan starter man dem uten launcher etc? - Epic har gitt bort gratis spill i mange år. Hvilke av disse er verdt å prøve? Og hvilke er drm-frie? - Mobilspill til barn som er gode og ikke har (mye) reklame. Også lærerike spiil. - Hvordan spill lærer barn om økonomi og startegi Vil liksom ikke innrømme det, men mobilspill er jo spill de og, som får veldig lite dekning iallefall i Norge.
Sjørøver Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai MomentousMomentum skrev (14 timer siden): _Brukernavn_ skrev (På 26.5.2025 den 7.12): Her er noen emner dere kunne skrevet om: - Mange Epic og Steam spill er drm frie. Hvilke er det, hvordan starter man dem uten launcher etc? - Epic har gitt bort gratis spill i mange år. Hvilke av disse er verdt å prøve? Og hvilke er drm-frie? - Mobilspill til barn som er gode og ikke har (mye) reklame. Også lærerike spiil. - Hvordan spill lærer barn om økonomi og startegi Ekspander Vil liksom ikke innrømme det, men mobilspill er jo spill de og, som får veldig lite dekning iallefall i Norge. Finnes det noen gode mobilspill? Kriteriet må være at det ikke er pay2win eller masse mikro transaksjoner. Jeg har aldri funnet noe. De fleste telefonene jeg har spilt på har heller ikke tålt det noe særlig bra, de blir ekstremt varme.
Original1 Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai Jeg skulle mer enn gjerne hjulpet dere med og dele litt om min egen historie som endte med og gjøre gaming til en av mine største lidenskaper og hobbyer,men er ikke så fryktelig offentlig person sånn sett. Men dere vet når spill blir mer enn bare noe valgfritt,litt ukjent,litt basement og litt nerdy…Rett og slett bare utvikling,mestring,terapi,glede,kjærlighet da blir det noe mer.. Jeg tror nok det er fryktelig mange som meg som tenker mer det ikke nødvendigvis er bare bare og "utlevere" seg offentlig alltid om personlige og private ting,men jeg tror nok det finnes flere helt utrolige historier til dere der ute;) Lykke til! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå