Wall Dorf Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai Kakkelfant skrev (18 minutter siden): Dere krangler om oversettelsen? Hva med å tenke litt kritisk om hva Nostradamus faktisk skrev Faktisk sitter jeg med en dansk oversettelse som er fra et gjenopptrykk fra originalversjonen.
Kakkelfant Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai 10 minutes ago, Wall Dorf said: Faktisk sitter jeg med en dansk oversettelse som er fra et gjenopptrykk fra originalversjonen. Og hva betyr det når inneholdet i orginal teksten er sprøyt, uansett hvem som har oversatt den? 3
Wall Dorf Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai Jobs skrev (1 time siden): Her er profetien om 2088 der dyret står fram. Du ville antakelig fått et riktigere tall om du bruker de oppgitt tallene, men ser på dem med et litt annet syn og en annen kalender... eller bruker Nos.6.2 sine tall til å oppgradere vår egen? Quatrains of Nostradamus - Century VI
lania Skrevet 27. mai Forfatter Skrevet 27. mai Wall Dorf skrev (4 timer siden): AI forsøkte utpressing da den fikk vite at den skulle erstattes Hentet fra Claude 3.7 Sonnet and Claude Code \ Anthropic:
Wall Dorf Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai (endret) lania skrev (På 24.4.2025 den 22.27): 400 gammel profeti skal i følge vertikanet utløses i 2027 - Har dette noe med AI "krisen" å gjøre? Vatikanet i spenning: 400 år gammel profeti varsler kollaps og ny pave lania skrev (På 24.4.2025 den 22.27): Hva vil skje når AI kommer for å ta over vertikanet, vil da den 400 gamle profetien bli oppfylt - vil byrokratiet i vertikanet ta enderlig slutt etter 2000 år, som ledd i automatiseringen, digitaliseringen og AI-fiseringen av verden? lania skrev (På 24.4.2025 den 22.47): Her er side som har bilde av selve profertien: Is Pope Francis The Last Pope? His Death Sparks Renewed Interest in 900-Year-Old ‘Judgement Day’ Prophecy - Check When? | Times Now Som du linker til angående denne profetien går de direkte inn på profetier av Nostradamus og Malakias. Nå har jeg i mitt siste innlegg lagt inn en link som viser alle profetier av Nostradamus hvor det i 10.27 sannsynligvis vises 3 navn hvor av de to første er utpregede pavenavn, og kanskje de tre siste? Den første er Clements, det er også gjentatt med "K" som Klementskonge i Nostradamusindeksen og videre til "Brevet til Henrik II" - da i nest siste linje. Her: Quatrains av Nostradamus - Århundre X - og her: Nostradamus - Brev til Henrik II Endret 27. mai av Wall Dorf
Capitan Fracassa Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai (endret) Jobs skrev (På 26.5.2025 den 7.50): Det er flere som skriver dette og som sagt er jeg sikker på at jeg så dette i samlingen. https://nypost.com/2024/12/09/lifestyle/nostradamus-predictions-for-2025-what-to-prepare-for/ https://spiritualify.org/the-7-predictions-of-nostradamus-for-the-year-2025/ Når du tar feil år etter år, begynner du ikke å få et snev av tanke om at dette faktisk er tull? Du startet jo en tilsvarende tråd for knapt to år siden om de kritiske profetiene som skulle gå i oppfyllelse i l løpet av 2023-2024 og du tok totalt feil da, og tar garantert like feil nå: Endret 27. mai av Capitan Fracassa 6 1
Jobs Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai Capitan Fracassa skrev (4 minutter siden): Når du tar feil år etter år, begynner du ikke å få et snev av tanke om at dette faktisk er tull? Du startet jo en tilsvarende tråd for knapt to år siden om de kritiske profetiene som skulle gå i oppfyllelse i l løpet av 2023-2024 og du tok totalt feil da, og tar garantert like feil nå: Ta og les nøye ,det er du som tar feil her en så lenge.
Capitan Fracassa Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai Jobs skrev (2 timer siden): Ta og les nøye ,det er du som tar feil her en så lenge. De "spådommene" du var sikker på at skulle skje i 2023-24 skjedde jo ikke. Det er jo et beviselig faktum. Så hvordan kan jeg ta feil? 6
Vokteren Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai Jobs & co selger dommedagsprofetier til enkle sjeler som glemmer fort og som er lette å lure via fantasifulle tolkninger av kvasifilosofi og kynisk manipulasjon med primitiv hersketeknikk. Profetiene har ikke slått til og er avslørt som pengedrevet svindel utallige ganger, men sektens ledere lever tydeligvis fortsatt godt på forretningsideen. Noen ønsker å bli narret, særlig i urolige tider 3 1
Jobs Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai Capitan Fracassa skrev (8 timer siden): De "spådommene" du var sikker på at skulle skje i 2023-24 skjedde jo ikke. Det er jo et beviselig faktum. Klarer du ikke og lese og forstå hva jeg har skrevet så får noen annen prøve og forklare deg.
Vokteren Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai (endret) Jobs skrev (33 minutter siden): Klarer du ikke og lese og forstå hva jeg har skrevet så får noen annen prøve og forklare deg. Det er nok heller du som må innse at tolkningene og påstandene dine ikke holder vann, særlig ikke hos de som er oppegående….. Endret 28. mai av Vokteren 4
Gouldfan Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai Wall Dorf skrev (17 timer siden): AI forsøkte utpressing da den fikk vite at den skulle erstattes AI forsøkte utpressing fra AI fiseringen???
Capitan Fracassa Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai Jobs skrev (1 time siden): Klarer du ikke og lese og forstå hva jeg har skrevet Jo, det er enkelt å lese og forstå hva du har skrevet, både her og i tråden du startet for to år siden som jeg lenket til. Du kommer med en rekke påstander om spådommer, og har bommet på alt du har spådd på forhånd. At du selv ikke forstår det er oppsiktsvekkende. Sitat så får noen annen prøve og forklare deg. Med andre ord så er du ikke i stand til å forsvare dine egne feilede spådommer, men det visste vi jo. 5
Kakkelfant Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai (endret) 14 hours ago, Jobs said: Ta og les nøye ,det er du som tar feil her en så lenge. 3 hours ago, Jobs said: Klarer du ikke og lese og forstå hva jeg har skrevet så får noen annen prøve og forklare deg. Hvordan tar Fracassa feil, du kan ikke bare spytte utav deg med påstander uten å begrunne de, slik som Nostredamus gjør. Hva er det Fracassa skriver som er feil, og hvorfor er det feil? Jeg har en mistanke om at grunnen du sikter til er fordi "du selv har rett", men det er jo slik et barn tenker og ikke noe god grunn for å komme med en påstand om at en annen tar feil. Dette er jo en klassisk hersketeknikk som vanligvis blir servert av folk som ikke aner hva de snakker om eller hvorfor det er slik, de bare insisterer på at de har rett inntil den andre gir seg. Forklar oss nå nøye og metodisk hvorfor du har rett og Fracassa tar feil i sin påstand. Jeg tør minne om at Fracassa allerede har begrunnet sin påstand ved å henvise til din 2 år gamle kommentar hvor du sier akkurat det samme som heller ikke da gikk i oppfyllelse. Så da gleder jeg meg til å høre dine dype, fornuftsbaserte og velbegrunnede argumenter.. Endret 28. mai av Kakkelfant 3 1
Jobs Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai Kakkelfant skrev (54 minutter siden): Hvordan tar Fracassa feil, du kan ikke bare spytte utav deg med påstander uten å begrunne de, slik som Nostredamus gjør. Hva er det Fracassa skriver som er feil, og hvorfor er det feil? Jeg har en mistanke om at grunnen du sikter til er fordi "du selv har rett", men det er jo slik et barn tenker og ikke noe god grunn for å komme med en påstand om at en annen tar feil. Dette er jo en klassisk hersketeknikk som vanligvis blir servert av folk som ikke aner hva de snakker om eller hvorfor det er slik, de bare insisterer på at de har rett inntil den andre gir seg. Forklar oss nå nøye og metodisk hvorfor du har rett og Fracassa tar feil i sin påstand. Jeg tør minne om at Fracassa allerede har begrunnet sin påstand ved å henvise til din 2 år gamle kommentar hvor du sier akkurat det samme som heller ikke da gikk i oppfyllelse. Så da gleder jeg meg til å høre dine dype, fornuftsbaserte og velbegrunnede argumenter.. Er det mulig??? Er dere fullstendig blåst?? Lage så mye tull av ingenting les overskriften i løpet av 2 år i fra 11 Juli 23. Makan til kverulanter
Kakkelfant Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai 11 minutes ago, Jobs said: Er det mulig??? Er dere fullstendig blåst?? Projeksjon? 4
PÃ¥inter Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai Jobs skrev (31 minutter siden): Lage så mye tull av ingenting Poenget er vel å stenge tråden som alle de andre.👍🏼🙂
Capitan Fracassa Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai PÃ¥inter skrev (53 minutter siden): Poenget er vel å stenge tråden som alle de andre.👍🏼🙂 Som vanlig tar du fullstendig feil, og kommer bare med ubegrunnet tull. Jeg har aldri ønsket å stenge en eneste tråd her på forumet. Mitt poeng er ene å alene å vise hvor irrasjonelle @Jobs sine påstander er, og at hen har tatt fullstendig feil tidligere uten å lære av det. 4 1
Kakkelfant Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai 23 minutes ago, Capitan Fracassa said: Som vanlig tar du fullstendig feil, og kommer bare med ubegrunnet tull. Jeg har aldri ønsket å stenge en eneste tråd her på forumet. Mitt poeng er ene å alene å vise hvor irrasjonelle @Jobs sine påstander er, og at hen har tatt fullstendig feil tidligere uten å lære av det. Og det kommer ganske enkelt av at hele rammeverket er feil, dermed blir fremgangsmåte, evaluering og konklusjon også feil. https://snl.no/kritisk_tenkning 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå