Spillredaksjonen Skrevet 22. april Skrevet 22. april Nintendo-sjefen om nytt Mario på Switch 2: – Vent og se Les hele saken på Gamer.no» 1
RRhoads Skrevet 22. april Skrevet 22. april (endret) Sitat – Vent og se. Du vet, vi har en lang, lang spillkatalog og en lang liste med serier som jeg er sikker på at vil finne veien sin til plattformen. Han burde sagt, "Vent og se. Du vet, vi har en liste med spill vi elsker å resirkulere, og som helt sikkert kommer til å finne veien til plattformen. Peach pakker kofferten sin akkurat nå, og er på vei til meg. Hun er litt lei Mario." Endret 22. april av RRhoads 1
Sersjant SEGA Skrevet 25. april Skrevet 25. april jeg dropper hele greia det er bare så mange timer i et døgn med xbox series x og ps5 har jeg ikke tid til en tredje maskin
Sersjant SEGA Skrevet 25. april Skrevet 25. april RRhoads skrev: Sitat – Vent og se. Du vet, vi har en lang, lang spillkatalog og en lang liste med serier som jeg er sikker på at vil finne veien sin til plattformen. Han burde sagt, "Vent og se. Du vet, vi har en liste med spill vi elsker å resirkulere, og som helt sikkert kommer til å finne veien til plattformen. Peach pakker kofferten sin akkurat nå, og er på vei til meg. Hun er litt lei Mario." du vet du elsker å kjøpe våre spill om og om og om igjen vent å se ;)
Zeph Skrevet 25. april Skrevet 25. april RRhoads skrev (På 22.4.2025 den 15.31): Han burde sagt, "Vent og se. Du vet, vi har en liste med spill vi elsker å resirkulere, og som helt sikkert kommer til å finne veien til plattformen. Peach pakker kofferten sin akkurat nå, og er på vei til meg. Hun er litt lei Mario." Nintendo er i godt selskap mtp. resirkulering av spel. 1
Reg2000 Skrevet 25. april Skrevet 25. april 4 minutes ago, Zeph said: Nintendo er i godt selskap mtp. resirkulering av spel. De aller fleste spill er resirkulering av gamle ideer. 1
svenka Skrevet 25. april Skrevet 25. april (endret) Hadde vært fett med en ny Mario Galaxy! 😁🌌 Med kraften til Switch 2 kan det bli meget spektakulært, en astronomisk opplevelse 🕹️💫 Endret 25. april av svenka
PÃ¥inter Skrevet 25. april Skrevet 25. april svenka skrev (22 minutter siden): Hadde vært fett med en ny Mario Galaxy! 😁🌌 Med kraften til Switch 2 kan det bli meget spektakulært, en astronomisk opplevelse 🕹️💫 Krysser fingrene🤞🙂 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå