Ole-Br Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden bo1e skrev (1 time siden): https://www.ba.no/erling-gjelsvik-svarer-pa-kritikken-ikke-mate-pa-hvor-nedrige-synspunktene-mine-er/o/5-8-3222952 De aller fleste i Bergen er ihvertfall på lag med denne fyren. VIrkelig, på lag med en fyr som har fått sin hvite identitet krenket fordi seks personer som ikke finnes ble anklaget for rasisme? Ikke sånn jeg kjenner Bergen, uansett skepsis til selve Ali-saken eller ikke. Drama, kalles dette.
Van Der Linde Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden (endret) 12 hours ago, Ole-Br said: VIrkelig, på lag med en fyr som har fått sin hvite identitet krenket fordi seks personer som ikke finnes ble anklaget for rasisme? Ikke sånn jeg kjenner Bergen, uansett skepsis til selve Ali-saken eller ikke. Drama, kalles dette. Vi er mange i denne byen som med rette er fly forbanna på denne Ali,en løgner som vi håper får straff i en ankesak. Endret 4 timer siden av Van Der Linde 5
ForTheImperium Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Fra et nøytralt ståsted, så burde Hamse bli dømt til samfunnsstraff for det han har gjort. Det er en straff som er rettferdig.
OMyre Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Har noen vært inne på tanken med å bytte «A» med «O»??
DukeNukem3d Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden ForTheImperium skrev (2 timer siden): Fra et nøytralt ståsted, så burde Hamse bli dømt til samfunnsstraff for det han har gjort. Det er en straff som er rettferdig. Ja, det synes jeg høres fornuftig ut. Også synes jeg han bør betale tilbake pengene, men det er jo ikke sikkert at de som har gitt penger vil ha de heller. De står vel med Hamse uansett...
ForTheImperium Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden DukeNukem3d skrev (2 minutter siden): Ja, det synes jeg høres fornuftig ut. Også synes jeg han bør betale tilbake pengene, men det er jo ikke sikkert at de som har gitt penger vil ha de heller. De står vel med Hamse uansett... Deres penger, deres valg.
DukeNukem3d Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden ForTheImperium skrev (4 minutter siden): Deres penger, deres valg. Yep
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå