Dubious Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni ^fmj skrev (1 time siden): Mistenker at dette kun er et problem på større steder, jeg har bestandig fått levert til pakkeboks om jeg har valgt det. Jeg har fått at pakken ikke kunne leveres til boks da alle er fulle. Har jeg valget så velger jeg PiB.
nebrewfoz Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni On 6/21/2025 at 11:58 PM, Dubious said: Også røde pakkebokser fra en til, men husker ikke hva de heter. InstaBox?
Red Frostraven Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Får ikke kontakt med pakkeboks med mobilen. Alle innstillinger er riktige, alle rettigheter gitt -- bluetooth er på, og ingen batterisparing. Får ikke kontakt med pakkeboks med samboer sin telefon heller. Selvsagt finnes ingen annen løsning enn å vente på kundeservice i morgen, men det er så jævlig at pakken ligger der inni en boks med 1.5 mm lakkertblikk som dør mens det er umulig å hente den ut.
toralfb Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Red Frostraven skrev (7 minutter siden): Får ikke kontakt med pakkeboks med mobilen. Alle innstillinger er riktige, alle rettigheter gitt -- bluetooth er på, og ingen batterisparing. Får ikke kontakt med pakkeboks med samboer sin telefon heller. Selvsagt finnes ingen annen løsning enn å vente på kundeservice i morgen, men det er så jævlig at pakken ligger der inni en boks med 1.5 mm lakkertblikk som dør mens det er umulig å hente den ut. Det kan være noe feil med selve pakkeboksen? Pakkebokser er koblet til strøm etter hva jeg leser. Da må det være en batteri løsning som leverer strøm til blåtann styringen. Bokser som står innendørs kan være tilkoblet strøm.
Emsal Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden 1 hour ago, Red Frostraven said: Får ikke kontakt med pakkeboks med mobilen. Alle innstillinger er riktige, alle rettigheter gitt -- bluetooth er på, og ingen batterisparing. Får ikke kontakt med pakkeboks med samboer sin telefon heller. Selvsagt finnes ingen annen løsning enn å vente på kundeservice i morgen, men det er så jævlig at pakken ligger der inni en boks med 1.5 mm lakkertblikk som dør mens det er umulig å hente den ut. Bruker du riktig app? PostMord har 2 apper. Den ene er «PostNord» og den andre er «PostNord Norge». Tror den sist er riktig.
Dubious Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Min heter Postnord Norge. Skru på og av flymodus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå