Gå til innhold

Den store fisetråden 😀

Maskinfører

Anbefalte innlegg

Skrevet
Maskinfører skrev (På 26.10.2025 den 18.27):

Jeg feis foran en person på Bensinstasjonen foran kaffemaskinen han ble sur @Tussi det braka  etterfulgt av en vond lukt 😀

Kaffelukt og promp høres ut som en dårlig kombinasjon…🤣

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
MR SPEED skrev (5 minutter siden):

Har dere sluttet fise da 😝🤪😜

@Maskinfører

@Tussi

Nei, men de siste dagene har jeg ikke prompa på jobb.... men en pasient slapp den verste fisen du kan tenke deg igår, antibiotika-diare-fis. Vi var helt sikker på at hen hadde bæsja, det stinka i hele stua. Da vi kom inn på badet var det ingenting. En massiv fis som senka hele rommet :D

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
Maskinfører skrev (1 minutt siden):

Nei hakke det feis på vei inn på Meny 🤪🤪🤪😀😀

De trodde vel det kom fra ostehylla :D :D:D

• Hjerte 3
Skrevet (endret)

Vet ikke helt om avføring tillates under samme tråd. Det kommer jo tross alt fra samme utgangsdør.

Hørte nemlig en historie om en dame som var på date inkl sengehygge hos en fyr. Hun sov over, men fyren måtte tidlig på jobb slik at hun kunne godt få sove litt lenger hvis hun ville. Hun fikk forøvrig en svært viktig beskjed. IKKE bruk toalettet, vannet der er stengt. Hun kunne bare smekke døren etter seg når hun dro. De avtalte også et nytt møte, begge hadde hatt det fint i sengen.

Selvfølgelig måtte den nypulte damen på toalettet på morgenen. Hun følte sikkert på en full tarm. Hun gjennomførte kanskje en av sine større bøttelass, og til sin forskrekkelse oppdaget hun plutselig hva hun hadde glemt. Der så det nå aldeles for jævlig ut i skålen, og ikke så mye som en vanndråpe i do-systemet.  Hun måtte dermed ta opp all avføringen med en plastpose som hun kunne kaste i søpla samtidig som hun dro. Dermed hadde hun klart å skjule alle spor. Hun gikk glad og fornøyd ut døra og smekket igjen. 

Katastrofen oppstod når hun, distré som hun var, smekket døra igjen uten å ha fått med seg posen ut.. Der lå den nå rett på innsiden av døren som et siste farvel.

Endret av Sovna
  • Hjerte 2
Skrevet
Sovna skrev (27 minutter siden):

Vet ikke helt om avføring tillates under samme tråd. Det kommer jo tross alt fra samme utgangsdør.

Hørte nemlig en historie om en dame som var på date inkl sengehygge hos en fyr. Hun sov over, men fyren måtte tidlig på jobb slik at hun kunne godt få sove litt lenger hvis hun ville. Hun fikk forøvrig en svært viktig beskjed. IKKE bruk toalettet, vannet der er stengt. Hun kunne bare smekke døren etter seg når hun dro. De avtalte også et nytt møte, begge hadde hatt det fint i sengen.

Selvfølgelig måtte den nypulte damen på toalettet på morgenen. Hun følte sikkert på en full tarm. Hun gjennomførte kanskje en av sine større bøttelass, og til sin forskrekkelse oppdaget hun plutselig hva hun hadde glemt. Der så det nå aldeles for jævlig ut i potta, og ikke en vanndråpe i  dass-systemet.  Hun måtte dermed ta opp all møkka med en plastpose som hun kunne kaste i søpla samtidig som hun dro. Dermed hadde hun klart å skjule alle spor. Hun gikk glad og fornøyd ut døra og smekket igjen. 

Distré som hun var så smekket hun døra igjen uten å ha fått med seg møkkaposen ut.. Der lå den innenfor døren som et siste farvel.

Det ble kanskje ikke noe mer? stakkars...

• Hjerte 2
Skrevet
Tussi skrev (1 minutt siden):

Det ble kanskje ikke noe mer? stakkars...

Kan aldri vite. Kanskje det var en fulltreffer. Han hadde en viss type tvilsom fetisjisme..😱

• Hjerte 3
Skrevet
Sovna skrev (1 time siden):

Selvfølgelig måtte den nypulte damen på toalettet på morgenen. Hun følte sikkert på en full tarm. Hun gjennomførte kanskje en av sine større bøttelass, og til sin forskrekkelse oppdaget hun plutselig hva hun hadde glemt. Der så det nå aldeles for jævlig ut i potta, og ikke en vanndråpe i  dass-systemet.  Hun måtte dermed ta opp all møkka med en plastpose som hun kunne kaste i søpla samtidig som hun dro. Dermed hadde hun klart å skjule alle spor. Hun gikk glad og fornøyd ut døra og smekket igjen. 

Distré som hun var så smekket hun døra igjen uten å ha fått med seg møkkaposen ut.. Der lå den innenfor døren som et siste farvel.

En god metode for å bli fort og godt kjent 🤣🤣

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
Vokteren skrev (På 21.12.2024 den 8.57):

Satt med min yngste niese på fanget og så på barne-tv her om dagen.
Hun er i den verste tiss-bæsj-prompalderen og slapp en liten fjert før hun deretter lo seg krokete.

Jeg så mitt snitt til å svare umiddelbart med en solid brakare med stort innhold av H2S.
Ansiktsfargen hennes endret seg radikalt og latteren gikk over til gråt.
Har jeg gjort mitt livs bommert ? Hvordan skal jeg rette opp i dette ?

Tror ikke traumet ble langvarig. I går gikk vi tur i skogen og jeg ga full og hørbar gass i den siste oppoverbakken.
Hun var straks på plass og luktet meg i akterspeilet. Et fysj fysj, vifting med armene, etterfulgt av en hikstende latter.

• Hjerte 3
Skrevet
Vokteren skrev (20 timer siden):

Tror ikke traumet ble langvarig. I går gikk vi tur i skogen og jeg ga full og hørbar gass i den siste oppoverbakken.
Hun var straks på plass og luktet meg i akterspeilet. Et fysj fysj, vifting med armene, etterfulgt av en hikstende latter.

Høres ut som en som kommer til å like fis lengre enn 8 år 😁

• Hjerte 1
Skrevet (endret)

Etter jeg måtte drikke cola igjen, jeg venta på DHL en pakke fra Sverige da. Jeg måte holde meg våken hadde ikke sove et sekund på natten da

jeg drikker  ola. så jeg fes som en gal en fes varte litt for lenge kom nesten 2 til 3 sekunder mellom 5 til 10 fiser ((((trudd nesten drite på meg ))))

ha ha siste var en spøk med ((())) 😁😁

Endret av MR SPEED
  • Hjerte 2
Skrevet (endret)

Jeg hadde hatt sånn fibersaus med caramellsmak i kaffen min igår, da jeg satt i bilen til en i kirka som skulle kjøre meg hjem. Det kom en laaaang lydløs en, og jeg begynte å le og sa sorry. Han lurte på hva det var, og jeg sa jeg feis. Han ble litt rar og åpna vinduet

Endret av Tussi
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...