Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Et spørsmål angående dette med alder og dating/tiltrekning/forhold


Gjest a94fc...23d

Anbefalte innlegg

On 17.3.2024 at 1:44 AM, Guest a94fc...23d said:

Kan du stenge tråden? :) Jeg har fått de svarene jeg trenger. 

Anonymous poster hash: a94fc...23d

Du har aldeles ikke "fått de svarene" du trenger: Ikke så lenge du krampeaktig avviser svarene du får fra andre, for så å gi deg selv de svarene som bekrefter dine egne fordommer og forutintatte og forvrengte holdninger!

Du viser et ekstremt eksempel på å være ditt eget ekkokammer hvor du svarer og mater deg selv med dine egne meninger og holdninger og nekter å ta til deg hva andre forteller deg. Og du er samtidig et like ekstremt eksempel på "confirmation bias" hvor du har opparbeidet deg forskrudde meninger og holdninger og leter etter bekreftelser på meninger og holdninger du allerede har samtidig som du blankt avviser allt annet enn det du allerede i utgangspunktet mener og tror...!

  • Liker 4
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest a94fc...23d
Gjest MKII skrev (14 timer siden):

Du har aldeles ikke "fått de svarene" du trenger: Ikke så lenge du krampeaktig avviser svarene du får fra andre, for så å gi deg selv de svarene som bekrefter dine egne fordommer og forutintatte og forvrengte holdninger!

Du viser et ekstremt eksempel på å være ditt eget ekkokammer hvor du svarer og mater deg selv med dine egne meninger og holdninger og nekter å ta til deg hva andre forteller deg. Og du er samtidig et like ekstremt eksempel på "confirmation bias" hvor du har opparbeidet deg forskrudde meninger og holdninger og leter etter bekreftelser på meninger og holdninger du allerede har samtidig som du blankt avviser allt annet enn det du allerede i utgangspunktet mener og tror...!

Det har ikke noe å si... Jeg burde kanskje ikke si det høyt, slik at andre kvinner begynner å tenke som meg. Så det burde jeg holde meg for god til. 

Anonymous poster hash: a94fc...23d

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...