Gå til innhold

Alternativer til hotels.com(rewards)


Anbefalte innlegg

De siste årene har jeg brukt hotels.com utelukkende for å booke hotel. Det har vært veldig bra med "gratisnatt" på hver 10 overnatting. Men det skjer endringer i dette programmet nå og om du er uheldig å booker på den amerikanske delen av nettsiden får du kun ett få dollar pr overnatting, så det er lotto om en får rewards. 

 

Så, finnes det noen som tilbyr tilsvarende? Kjede medlemsskap fungerer dårlig for meg da jeg reiser verden rundt og ikke alltid har de store kjedene tilgjengelig. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husk på at du kan få til minst trippel dip når du booker hotell:

-Bonus fra bookingtjenesten som hotels-com. Fortsatt 10% om du ikke sier at du er i USA. Booking-com har også hatt et par kampanjer med like mye bonus på enkeltbookinger, så her må man følge med.

-Kickback fra linking til bookingtjenesten. ViaTrumf gir nå 5,4% om man bruker deres link til hotels-com. Santander gir 10% om man bruker deres link.

-Bonus fra betaling med kredittkort. Her burde du få 1-2% og mere ved kampanjer.

Ja, over 20% bonus på hotellbooking er mulig.

 

Lenke til kommentar
robertaas skrev (23 minutter siden):

Husk på at du kan få til minst trippel dip når du booker hotell:

-Bonus fra bookingtjenesten som hotels-com. Fortsatt 10% om du ikke sier at du er i USA. Booking-com har også hatt et par kampanjer med like mye bonus på enkeltbookinger, så her må man følge med.

-Kickback fra linking til bookingtjenesten. ViaTrumf gir nå 5,4% om man bruker deres link til hotels-com. Santander gir 10% om man bruker deres link.

-Bonus fra betaling med kredittkort. Her burde du få 1-2% og mere ved kampanjer.

Ja, over 20% bonus på hotellbooking er mulig.

 

Problemet er at en fort går inn feil plass også får en disse latterlige rabattene fra USA. Hendt ett par ganger nå, men en kan egentlig ikke skylde på andre enn seg selv. 

Via Trumf burde jeg bli bedre på!

Lenke til kommentar
Salvesen. skrev (4 timer siden):

Via Trumf burde jeg bli bedre på!

Via trumf er store i Norge og lette å bruke, blant annet med plugin til nettleser som miner på om at man kan tjene ekstra før man bestiller. Men det er flere som utfordrer og derfor har kampanjer som er langt bedre.

Man sparer fort noen tusen kroner om man bare er systematisk.

Lenke til kommentar
Salvesen. skrev (6 minutter siden):

Men gir de tilsvarende rewards?

Nei.

image.png.efb516a13cd3838509f9ee6ce897d25c.png

 

Men ang Viatrumf er det som desidert har gitt meg mest bonus på hotell. Benytter det både på strawberry innenlands og hotels.com utenlands. Der ser faktisk ut til å gi noe bonus til og med ved bonusnetter ;)

Endret av simen929
Lenke til kommentar
lexol skrev (1 time siden):

Du finner informasjonen her.......

"Siden finnes ikke".

Linker du har til dynamiske sider, spesielt om du er innlogget, fungerer sjelden for andre.

Jeg har gullstatus hos hotels-com og er 3. nivå geni hos booking-com, men reell rabatt hos dem ved å være innlogget har jeg tilgode å finne. Joda, de kan vise en fiktiv før-pris, men "tilbudsprisen" er den samme som man får omtrent overalt uten å være logget inn.

Lenke til kommentar
simen929 skrev (2 timer siden):

Men ang Viatrumf er det som desidert har gitt meg mest bonus på hotell. Benytter det både på strawberry innenlands og hotels.com utenlands. Der ser faktisk ut til å gi noe bonus til og med ved bonusnetter ;)

Har du sjekket hvor mye konkurrenter som Santander Cashback gir?

Lenke til kommentar
robertaas skrev (28 minutter siden):

Har du sjekket hvor mye konkurrenter som Santander Cashback gir?

Nei, det må jeg sjekke opp i. 

Men jeg liker at man får bonusen i trumf på viatrumf :) Da kan man konvertere til bonuspoeng hos strawberry/sas om ønskelig.

Lenke til kommentar
simen929 skrev (8 minutter siden):

Men jeg liker at man får bonusen i trumf på viatrumf :) Da kan man konvertere til bonuspoeng hos strawberry/sas om ønskelig.

Er du sikker på at det lønner seg?

Ved engangs øverføring koster poengene det samme som kjøp ute rabatt, 10 ekstrapoeng per krone. Setter man opp fast overføring får man 13,5 ekstrapoeng. Om man får grunnpoeng som hjelper opp til status eller penger ikke er en opsjon bør man selvsagt ta imot alle poeng man kan. Penger er det mest sikre og fleksible så jeg velger alltid det om det er en opsjon.

Lenke til kommentar
robertaas skrev (12 timer siden):

Er du sikker på at det lønner seg?

Ved engangs øverføring koster poengene det samme som kjøp ute rabatt, 10 ekstrapoeng per krone. Setter man opp fast overføring får man 13,5 ekstrapoeng. Om man får grunnpoeng som hjelper opp til status eller penger ikke er en opsjon bør man selvsagt ta imot alle poeng man kan. Penger er det mest sikre og fleksible så jeg velger alltid det om det er en opsjon.

Hos Strawberry teller trumf kroner overført som status :) Det gjør det ikke hos SAS. Der er det ekstrapoeng.

Lenke til kommentar
simen929 skrev (4 timer siden):

Hos Strawberry teller trumf kroner overført som status :) Det gjør det ikke hos SAS. Der er det ekstrapoeng.

Får man faktisk noe ut av status hos Strawberry? Har hatt status hos mange hotellkjeder og klart få lite ut av det. Hos Hilton hvor det faktisk fungerte fikk jeg gratis frokost og endel oppgraderinger, men fra platinumstatus hos Accor var det helt umulig å få noen fordeler.

Lenke til kommentar
robertaas skrev (5 timer siden):

Får man faktisk noe ut av status hos Strawberry? Har hatt status hos mange hotellkjeder og klart få lite ut av det. Hos Hilton hvor det faktisk fungerte fikk jeg gratis frokost og endel oppgraderinger, men fra platinumstatus hos Accor var det helt umulig å få noen fordeler.

Får oppgradering på omtrent hvert eneste opphold. Gratis tidlig innsjekk om tilgjengelig og jeg ønsker det, samt gratis tidlig utsjekk. I tillegg får man en gratis brus for hvert døgn og en resturant voucher ut fra statusnivå pr døgn. Platinum gir 125kr.

I tillegg er det litt andre småperks, men disse er de viktigste... Og 30% høyere opptjening av poeng.

Endret av simen929
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...