Gå til innhold

Sony viser over 15 kommende spill onsdag kveld


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Guybrush 3pwood skrev:

Det gledes. Rise of the Ronin er årets høydepunkt(til nå) for min del. Team Ninja skuffer aldri. Vel ok,  FF Stranger in paradise var forferdelig da.
Stellar blade virker også veldig bra, skal bli gøy å se mer av det også.

Er litt det motsatte her. Stellar Blade er, hittil, årets største spill jeg vet om. Og så skal de ha PSVR2 nyheter? For se, men holder forventningene nede. Om de skal totalsensurere Stellar Blade så dropper jeg det. Skal de bare vise en dårlig PSVR1 til PSVR2 port så ...jaja. Blir nok artig.
Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg skrev (9 timer siden):

Og så skal de ha PSVR2 nyheter? For se, men holder forventningene nede.

Ryktes Metro VR, blant annet.

Chaos_Niddhogg skrev (9 timer siden):

Skal de bare vise en dårlig PSVR1 til PSVR2 port så ...jaja.

Kommer veldig an på hvilke porter de viser. Blir det Astro Bot eller noe av lignende kaliber, så er det absolutt ikke negativt. Men det ryktes også at Farpoint 2 kommer, så ikke usannsynlig at Farpoint 1 portes i samme slengen. Personlig håper jeg aller mest på porter av Battlezone og/eller Starblood Arena, men begge deler er svært usannsynlig.

Lenke til kommentar
Gringorilla skrev:
Chaos_Niddhogg skrev (9 timer siden):

Og så skal de ha PSVR2 nyheter? For se, men holder forventningene nede.

Ryktes Metro VR, blant annet.

Chaos_Niddhogg skrev (9 timer siden):

Skal de bare vise en dårlig PSVR1 til PSVR2 port så ...jaja.

Kommer veldig an på hvilke porter de viser. Blir det Astro Bot eller noe av lignende kaliber, så er det absolutt ikke negativt. Men det ryktes også at Farpoint 2 kommer, så ikke usannsynlig at Farpoint 1 portes i samme slengen. Personlig håper jeg aller mest på porter av Battlezone og/eller Starblood Arena, men begge deler er svært usannsynlig.

Hvordan siterer du sånn? =D Anyway! JA, hørte om Metro VR. Det i seg selv kan være artig. Håper på en titt på Behemoth. Gjengen bak Saints and SInners kan VR, det er nå sikkert. Kanskje ENDELIG noe mer om Low-Fi! TEam Asobi sitt spill, ja. Jeg ordet meg noe feil ser jeg. Jeg håper det blir mer enn bare en eller to dårlige PSVR1 ports. Om de skal porte så må de slå seg løs. Som WipeOut VR med ikke bare bedre FPS og bildekvalitet, men bruker alt PSVR2 kan, som risting i selve headetet, 3D audio, HD+ Rumble osv. Da snakker vi =) Få med RE7 og SW: Squadrons og. Men skal ikke ha for store forhåpninger heller.
Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg skrev (14 timer siden):

Hvordan siterer du sånn?

Fungerer ikke i kommentarfeltet, men kun på diskusjon.no. Du markerer bare teksten i det opprinnelige innlegget, så popper det opp en liten knapp ved musepekeren der det står "siter utvalg". Trykker du på den dukker sitatet opp i tekstboksen nederst på siden.

Chaos_Niddhogg skrev (14 timer siden):

Håper på en titt på Behemoth.

Jaaa! Hadde helt glemt av det spillet.

Chaos_Niddhogg skrev (14 timer siden):

Kanskje ENDELIG noe mer om Low-Fi!

Yes! Jeg så det var dukket opp igjen på Playstation Store etter å ha vært borte en stund. Ligger en del videoer av folk som spiller det på Youtube.

Chaos_Niddhogg skrev (14 timer siden):

Jeg håper det blir mer enn bare en eller to dårlige PSVR1 ports.

Ja absolutt. Men selv om de ikke viser noe på State of Play, så dukker det jo opp ting i hytt og gevær. Det har kommet ca 2-3 spill i uka siden PSVR2 ble sluppet, og de fleste uten noe forvarsel. Ligger mye bra der nå. Om du ikke har prøvd enda, så kan jeg anbefale disse:

image.png.817ec6d0c2828962e22eaf7f4bbae5b9.png

Mye annet bra også, men disse er mine favoritter av det jeg har spilt til nå. Har nesten 50 spill i backloggen allerede, og særdeles lite tid til å spille dessverre.

Chaos_Niddhogg skrev (14 timer siden):

Om de skal porte så må de slå seg løs. Som WipeOut VR

Ja Wipeout MÅ komme. Og Squadrons. Og Blood & Truth, Fracked, Dreams, I Expect you to Die 1+2(+3), Iron Man, Superhot, Robinson The Journey (spesielt siden det ikke fungerer på PS5 i det hele tatt), Apex Construct, Pixelripped 1989, Lucky's Tale, Operencia, mm.

Gah, kjenner jeg fikk lyst å fiske frem PSVR1 nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
4 hours ago, Gringorilla said:
Quote

Fungerer ikke i kommentarfeltet, men kun på diskusjon.no. Du markerer bare teksten i det opprinnelige innlegget, så popper det opp en liten knapp ved musepekeren der det står "siter utvalg". Trykker du på den dukker sitatet opp i tekstboksen nederst på siden.

Ahaaaa!!!! Så jeg må inn på diskusjon dått no for å gjøre dette. Bra jeg finner ut etter en del år xD

 

Quote

Jaaa! Hadde helt glemt av det spillet.

På tide di viser det frem snart!

Quote

Yes! Jeg så det var dukket opp igjen på Playstation Store etter å ha vært borte en stund. Ligger en del videoer av folk som spiller det på Youtube.

Gledes til! Håper det blir litt mer enn 5 timers spill, da. Er j are en kar som mekker det så...

 

Quote

image.png.817ec6d0c2828962e22eaf7f4bbae5b9.png

Har flere av de der. NMS i VR er helt syyykt fett.

Er mange gode opplevelser der. Har nå Vampire: The Masquerade: Justice, Vertigo2, UltraWings 2 som alle er å anbefale. Og ikke minst 7th Guest

 

WipeOut med headset rumble og HD+ rumble. Bare tenk deg innlevelsen med kræsjing i vegger og eksplosjoner. Feedback i triggerene er og en must.

Du! Robinson, ja! Den hadde jeg ikke tenkt på på en stund. Du sier no der. Var faen meg et artig spill.

EDIT: OK, jeg bommet noe med formatet her, men tror jeg skal klare meg fra nå. Takk for tips 😃

Endret av Chaos_Niddhogg
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...