Gå til innhold

store str klær


Anbefalte innlegg

nettbutikker\klesbutikker

er det noen som vet hvor man kan kjøpe klær i store str? som ikke koster så alt for mye

helst samme pris katogori som cubus

jeg bruker ca str 50 og trenger en god del nye klær siden jeg har gått den en del i vekt å da har jeg ikke så mye penger på å kjøpe klær har ikke så god økonomi fra før av

det jeg ser først og fremst etter et fragerike topper med lange armer til 200kr per topp 😀👚

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kittycat skrev (1 time siden):

jeg syns cubus hadde mye fint før men er utolig nøytrale kjedelige syns jeg

Da må du nok over på butikker som Zizzi, som kanskje er litt dyrere (har ikke detaljkunnskap der). Er mulig å sette på en dekorasjon av garnbånd (yarn rope), som er enkelt å tvinne selv. Hvis plagget kun er kjedelig. 

Lenke til kommentar

er det noen som har noen bra forslag på nettsider hvor man finner noe bra nå i store str?

jeg var igjennom hele nordby i går å fant ingne ting var så kjedelige klær:(

jeg har ca 1000 kr jeg har satt av på klær og det er ikke mye når jeg trenger nesten en hel garderobe

som jeg skrev lenger oppe så har jeg gått ned en del i vekt nest 30 kilo

så da trenger jeg en del nye klær er nesten ikke noe som passer lenger 🫠

hadde egetlig håpet på å få en del i jul\bursdag men det fikk jeg dessverre ikke så da må jeg ta det selv før buksa går helt ned på knærne 🤣

Lenke til kommentar

Curvii virker også som en aktuell butikk, men har ikke kjentskap til den butikken selv. Generelt sett har jeg lite erfaring med store størrelser da jeg bruker stort sett XS selv, og da har mer erfaring med butikker som fører klær i den størrelsen. 

Vi anbefale deg å søke etter "curvy" for å finne klær i store størrelser. 

Lenke til kommentar
^fmj skrev (8 minutter siden):

50 er XL.

40 er L, så da virker det usannsynlig at 50 er XL, men varierer så utrolig mye fra butikk til butikk men det gjør det jo ikke enklere for folk at størrelse 50 ikke engang tilsvarer 50 i alle butikker. Djesys, hadde vært så mye enklere for alle om én størrelse faktisk er lik i alle butikker, men vanity sizing et jo en greie osv

Lenke til kommentar
Gaea skrev (7 minutter siden):

40 er L, så da virker det usannsynlig at 50 er XL, men varierer så utrolig mye fra butikk til butikk men det gjør det jo ikke enklere for folk at størrelse 50 ikke engang tilsvarer 50 i alle butikker. Djesys, hadde vært så mye enklere for alle om én størrelse faktisk er lik i alle butikker, men vanity sizing et jo en greie osv

Hvilken tabell har 40 som L?

40 har jeg alltid sett som M, enten 38-40 eller 40-42.

Lindex har f. eks. 40-42 som medium.

Lenke til kommentar
^fmj skrev (14 minutter siden):

Hvilken tabell har 40 som L?

40 har jeg alltid sett som M, enten 38-40 eller 40-42.

Lindex har f. eks. 40-42 som medium.

Match f.eks. 

Poenget med at jeg spurte forresten om hva det tilsvarte, var for å forsøke å gi TS et tips til søk på størrelse utover str nevnt i tall. Det kan kanskje gjøre jakten på de rette klærne lettere. 

For å være helt sikker burde TS ta mål av kroppen. Men siden jeg også har lest TS i en annen tråd er langt på vei gravid nå, så blir jeg litt hmmm, er det tenkt at disse klærne skal passe nå eller etter fødsel? Og det er vel en sjanse for at TS har planer om å gå ytterligere ned i vekt? Her er det mye å ta hensyn til, vil anbefale bevisst valg av materiale, kanskje noe med god stretch i, slik at det kan brukes under og etter graviditet og etter en evt vektnedgang for å unngå å kjøpe så mye klær, siden hun har så stramt budsjett på klær.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...