Gå til innhold

Dumt spørsmål, men hvordan får jeg lagt til profilbilde? (Løst - på en måte)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
trikola skrev (7 minutter siden):

Gå til din profil og klikk på symbolet. Slik er det i alle fall for meg som allerede har et bilde og vil endre det.

Åja, jeg har ikke noe slikt symbol der jeg. Det forklarer jo hvorfor jeg ikke finner ut av det!

Takk.

image.thumb.png.95237e3fa54d73eb1f96084b3d96faa8.png

Endret av Aviene
Lenke til kommentar
  • Aviene endret tittelen til Dumt spørsmål, men hvordan får jeg lagt til profilbilde? (Løst - på en måte)
  • 1 måned senere...
Maskinfører skrev (14 minutter siden):

Er det mulig og få sånn signatur her også ?  på Bilforumet har jeg 

"Den viktigste livsvisdom må vi oppdage med våre egne øyne" (Nansen)
 

Du burde lage en egen tråd med overskrift om det er mulig å få til signatur. Da er det større sjanse for at du får svar.

@Gaea, pling. Bare sånn at du er klar over spørsmålet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror nesten vi må tilbake til hw.no dagene sist gang signaturer ble brukt, det er tilhører en fordums tid :) 

Jeg tror det ble skrudd av den gangen for å unngå mer scrolling enn nødvendig, og i gamle dager så brukte folk å ha hw specs og slikt der, det var nødvendig med masse regler og slikt for at ikke mesteparten av en side besto av signaturer😅.
Folk flest skrudde av visningen uansett så det er ikke mye poeng å ha det på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Uderzo skrev (2 minutter siden):

Jeg tror nesten vi må tilbake til hw.no dagene sist gang signaturer ble brukt, det er tilhører en fordums tid :)

Jeg vet signaturer ble i alle fall ble brukt fram til 2018-2019, jeg husker nemlig i hodet hva Buffy hadde som signatur: "Everyone is entitled to their own opinions" som jeg syntes var veldig treffende på et forum. 

Men ja nå er det skrudd av. 

Lenke til kommentar
6 minutes ago, Uderzo said:

Jeg mener å huske at forumet er fra 1999. Det har hatt en lang historie, flere eiere og flere ulike profiler og sammensetninger.
Egmont er en veldig fersk eier for å si det slik ;) 

Kan nok stemme, det var nok rundt da jeg begynte å henge her.

Og ja, det kunne nok fort være en side med mest signatur-info, da hvert innlegg kunne være en linje, mens signaturen var 10. :D

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...