rijiko Skrevet 28. desember 2023 Skrevet 28. desember 2023 (endret) Mistanke om økonomisk bedrageri ovenfor Elkjøp og Fjordkraft, gjort av konsulent firmaer, i og med at en har utført en for elendig programmering av webside og app 1. Elkjøp har ikke funket på websiden over 2 år, på 4 forskjellige maskiner, og 3 forskjellige nettlesere. Det er umulig å logge inn, umulig å kjøpe, og har over 2 år blitt tvunget til å bruke telefon for å ta i bruk det jeg opplever som basic funksjonalitet opp mot bestilling. 2. I Fjordkraft er det per i dag, vært slik i flere måneder, umulig å få post faktura; får exception/feil når en oppdater post adresse. En får addressinvoice exception. Befolkningen har over lengre tid blitt forhindret i å få muligheten til å få faktura i post, noe som er brudd på diskriminerings bestemmelse (er ikke alle som har data eller evne til å bruke data) Jeg er klar over at mange av disse feilene skyldes: Bedrifter opplærer folk i bedrift på egenhånd, uten noen formell testing av hvorvidt en forsto noe av kursene, noe som ofte medfører at en gjør denne type programmerings feil i etterkant. Det er svært mange bugs i sider laget av denne type personer, på denne type sider - i og med at en er ivrig på å bruke folk uten formell utdanning i det en holder på med Endret 28. desember 2023 av rijiko
Krig og fred Skrevet 28. desember 2023 Skrevet 28. desember 2023 «Typisk stat/kommune. Ineffektivt og elendig. Dette hadde aldri gått i det frie marked fordi da hadde de gått konkurs» 2
Uderzo Skrevet 28. desember 2023 Skrevet 28. desember 2023 (endret) Dette har ingenting med juss å gjøre, vil heller anbefale deg å få en datakyndig til å få hjelpe deg med PC-en din. Tråden stenges. Endret 28. desember 2023 av Uderzo 1
Anbefalte innlegg