Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Iterion skrev (3 timer siden):

Er faktisk ikke så ille på flyplassen @leticia! Bra med folk men heldigvis ikke noe kaos. Mange fly som har blitt forsinka da, inkludert vårt med én time. De brøyter for harde livet ute nå ser jeg 😅

Godt å høre :) Har et familiemedlem som jobber på flyplassen, så kan tenke meg det har vært travelt for hen der i går. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Deechon skrev (1 time siden):

Jeg hadde egentlig bestemt meg for å ikke kjøpe noe særlig julegaver i år, men når jeg ser hvor mye de andre i familien kjøper inn så føler jeg på et press på å slenge meg på... 🥶

Tror jeg kjøper noen småting i morgen og gambler på at pengegaver fungerer som substitutt.

Uffda - dumt når det blir litt tvangspreget. Vel uansett - god jul til deg og alle andre i tråden her 🎅

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Deechon skrev (5 timer siden):

Jeg hadde egentlig bestemt meg for å ikke kjøpe noe særlig julegaver i år, men når jeg ser hvor mye de andre i familien kjøper inn så føler jeg på et press på å slenge meg på... 🥶

Tror jeg kjøper noen småting i morgen og gambler på at pengegaver fungerer som substitutt.

Slå mine last minutes at the gas station if you can! 😄

Og ha en så god jul som mulig, folkens 🥳

Tenker på deg @Maskinfører❤️

Endret av Duriello
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Hvis man ikke har gode eller brukbare idéer til julegaver eller mottakeren "har alt", er det like greit med f.eks. gavekort på en butikk de ofte handler på, det gjorde jeg selv til søster og svoger i år.

Men jeg er enig i at kjøpe-/gavepress fordi andre har kjøpt til deg, er en uting. Spesielt hvis de andre har god råd og en selv ikke har det eller har fått uforutsette utgifter e.l.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...