Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var vi endelig kommet frem til  parkeringa og er snart på vei til Gardermoen 😄 Var mildt sagt vanskelige kjøreforhold og jeg klarte selfølgelig å kjøre feil så tok oss litt extra tid. I tillegg kjørte jeg ikke min egen bil, men min mors Auris med giring og hele pakka. Fjernlyset på den var mildt sagt elendig ift på min. Sånn går det når man er vandt til led-bar vettu @Maskinfører 😂Heldigvis er det fortsatt lenge til flyet går så vi har fortsatt god tid :)

Endret av Iterion
  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Iterion skrev (14 minutter siden):

Da var vi endelig kommet frem til  parkeringa og er snart på vei til Gardermoen 😄 Var mildt sagt vanskelige kjøreforhold og jeg klarte selfølgelig å kjøre feil så tok oss litt extra tid. I tillegg kjørte jeg ikke min egen bil, men min mors Auris med giring og hele pakka. Fjernlyset på den var mildt sagt elendig ift på min. Sånn går det når man er vandt til led-bar vettu @Maskinfører 😂Heldigvis er det fortsatt lenge til flyet går så vi har fortsatt god tid :)

Ja hvordan går det der borte ?Hører det er kaos på flyplassen 😬

  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
leticia skrev (8 minutter siden):

Ja hvordan går det der borte ?Hører det er kaos på flyplassen 😬

Skal ta bussen bort dit om litt, er spent på hvordan ståa er der selv 😅  Men håper og tror den verste kaosen har gitt seg og at det ikke blir noen forsinkelser.. 

Endret av Iterion
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...