Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene synes at folk oppførte seg som drittsekker mot oss da vi var 13-14-15 år gamle, så da oppførte vi oss som drittsekker tilbake.:yes::yes:

Ja, det gjorde (og gjør jeg innimellom fortsatt) jeg også. Men stort sett bare overså jeg duster, behandlet de som luft, som om de ikke var der. Det er det værste man kan gjøre mot oppmerksomhetssyke duster(som jeg anser mobbere for å være) 😁😈

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Maskinfører skrev (Akkurat nå):

Ja han var det 🐶🥰 hehe de gjør det i den alderen ja men er bra at han er grei da 🐶🐶🥰🥰😊😊

Ja stort sett er han det. Jeg har jo begynnt å lure i det siste på om han begynner å bli døv 😅 men han er nok bare veldig opptatt med å snuse rundt etter tisper som har løpetid 😁🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (5 minutter siden):

Ja, det gjorde (og gjør jeg innimellom fortsatt) jeg også. Men stort sett bare overså jeg duster, behandlet de som luft, som om de ikke var der. Det er det værste man kan gjøre mot oppmerksomhetssyke duster(som jeg anser mobbere for å være) 😁😈

Cassidy Tvillingene ignorerer sånne nå også vi, men da vi var yngre tenåringer. Så var vi fulle av hormoner og da tok vi igjen med samme mynt.:yes::yes:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (53 minutter siden):

Ja stort sett er han det. Jeg har jo begynnt å lure i det siste på om han begynner å bli døv 😅 men han er nok bare veldig opptatt med å snuse rundt etter tisper som har løpetid 😁🐶🥰

Det er bra han er det det er mulig han er det ja det er han nok 😊🐶🐶😻😻🥰🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (34 minutter siden):

Det er bra han er det det er mulig han er det ja det er han nok 😊🐶🐶😻😻🥰🥰

Ja da, han hører når han vil, og når vi er inne. Men jeg tror de skrus av innimellom når vi er ute 🤣🤣🤣🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...