Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Maskinfører skrev (36 minutter siden):

Jeg aner ikke åssen det går selvfølgelig håper jeg hun blir frisk men 🍀🍀😊😊😻😻🐶🐶🥰🥰

Her i stua krysser vi fingre og poter for at det skal gå bra med Frida 🍀☘️😊😻😻🐶🥰

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (Akkurat nå):

Hehe tusen takk du får hilse valpen krysser det vi også 🍀🍀😊😊😻😻🐶🐶🥰🥰

Tusen❤️takk, du får hilse pusekattene 😊😻😻🐶🥰 Valpen har faktisk begynnt å krysse forlabbene når han ligger på magen og titter på skjærene utenfor vinduet. Han ser ut som en fin gammel herremann 🤣🤣🤣🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 minutt siden):

Tusen❤️takk, du får hilse pusekattene 😊😻😻🐶🥰 Valpen har faktisk begynnt å krysse forlabbene når han ligger på magen og titter på skjærene utenfor vinduet. Han ser ut som en fin gammel herremann 🤣🤣🤣🐶🥰

Ja de hilser tilbake 😊😻😻🐶🐶🥰🥰 hehe så søtt ja det gjør han nok 😳😳😳🐶🐶🐶🐶😻😻😻😻🥰🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (1 minutt siden):

Ja de hilser tilbake 😊😻😻🐶🐶🥰🥰 hehe så søtt ja det gjør han nok 😳😳😳🐶🐶🐶🐶😻😻😻😻🥰🥰

Ja han er veldig søt 🐶🥰 Men nå har han kommet seg godt inn i puberteten og noen ganger syns jeg at han oppfører seg skikkelig dust 😮‍💨 Men det er vel bare sånn det skal være, stort sett er han ganske grei 😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (3 minutter siden):

Ja han er veldig søt 🐶🥰 Men nå har han kommet seg godt inn i puberteten og noen ganger syns jeg at han oppfører seg skikkelig dust 😮‍💨 Men det er vel bare sånn det skal være, stort sett er han ganske grei 😊

Cassidy Tvillingene kunne også oppføre oss som to duster da vi var i puberteten og våre tidlige tenår.🤣🤣😉😉

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden):

Cassidy Tvillingene kunne også oppføre oss som to duster da vi var i puberteten og våre tidlige tenår.🤣🤣😉😉

Ja, jeg også. Selvom jeg stort sett oppførte meg veldig voksent og bra 😇

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (12 minutter siden):

Ja han er veldig søt 🐶🥰 Men nå har han kommet seg godt inn i puberteten og noen ganger syns jeg at han oppfører seg skikkelig dust 😮‍💨 Men det er vel bare sånn det skal være, stort sett er han ganske grei 😊

Ja han var det 🐶🥰 hehe de gjør det i den alderen ja men er bra at han er grei da 🐶🐶🥰🥰😊😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...