Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Maskinfører skrev (2 minutter siden):

Aner ikke åssen det er for han tror ikke han bryr seg for nå har han meg Alene jeg tror han er en ondskapsfull katt de som eide han tok seg ikke bryet med å hente han når de flyttet så noe må det jo være aner ikke om han trøstekoser dessverre :( IMG_2708.gif.9b93766868e3c76abd7ba60591043c54.gifIMG_2708.gif.9b93766868e3c76abd7ba60591043c54.gif Pappa bodde hjemme når vi slapp Tuss inn i huset pappa hevdet Tuss er en enmannskatt IMG_2708.gif.9b93766868e3c76abd7ba60591043c54.gif

Uffda, håper han ikke er ondskapsfull 😥 Hvis han er en enmannskatt så kan det jo hende at han blir snillere nå som han har deg for seg selv. Vi krysser fingre og poter for det 🍀☘️😊😻🐶🥰 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (Akkurat nå):

Søte Frida er trøtt og søvnig  bilde tatt 7 Februar 2023 ❤️❤️

IMG_20230205_123729_1.thumb.jpg.742581bbd13b8490d47f614a1f201c87.jpg

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (Akkurat nå):

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻🐶🥰

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻🐶🥰

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (13 minutter siden):

Uffda, håper han ikke er ondskapsfull 😥 Hvis han er en enmannskatt så kan det jo hende at han blir snillere nå som han har deg for seg selv. Vi krysser fingre og poter for det 🍀☘️😊😻🐶🥰 

Ja jeg også men han ville ikke opp på fanget mitt uansett hvor mye jeg klappet på lårene mine han vil være i fred :( ja vi får krysse de men jeg må ha en katt til :( 😊😻🐶🥰👍

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene sender deg våre tanker og klemmer.🥰🥰♥️♥️

 

❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗

❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗

 
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (2 minutter siden):

Ja jeg også men han ville ikke opp på fanget mitt uansett hvor mye jeg klappet på lårene mine han vil være i fred :( ja vi får krysse de men jeg må ha en katt til :( 😊😻🐶🥰👍

Ja det skjønner jeg at du gjerne vil ha. Håper bare Tuss syns det er OK og ikke blir slem mot en ny katt 😬🍀☘️😻🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...