Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden):

Cassidy Tvillingene liker å høre at du har tilgang til McDonalds.🥰🥰 Vi er McDonalds-fans, så vi liker ikke Burger King noe særlig.😉😉🥰🥰

 BURGER KING HAR STØRE BURGERE MCDONSLD HAR BOLLE BURGERE DÅRLIG SMÅ DYRE HVOR MYE ER ER BURGENE VÆRT I MCDONALD NULL KR BEDRE GI DE BORT @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
MR SPEED skrev (15 minutter siden):

 BURGER KING HAR STØRE BURGERE MCDONSLD HAR BOLLE BURGERE DÅRLIG SMÅ DYRE HVOR MYE ER ER BURGENE VÆRT I MCDONALD NULL KR BEDRE GI DE BORT @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )

 

Cassidy Tvillingene er McDonalds-Fans og derfor liker vi ikke Burger King. Det er akkurat det samme som at vi er Liverpool-fans og derfor liker vi ikke Manchester United. Man flørter ikke med erkefienden.😉😉

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (34 minutter siden):

Cassidy Tvillingene er McDonalds-Fans og derfor liker vi ikke Burger King. Det er akkurat det samme som at vi er Liverpool-fans og derfor liker vi ikke Manchester United. Man flørter ikke med erkefienden.😉😉

Ok gir meg så ikke setter i gang krangel med dere 2 er grammet på burgeren jeg liter burger KING sist gang spiste var ca 300.gram til 500.gram burger mc donald

 

mc donald å burger KING vant 

McDonald's veier 140 gram, Burger Kings veier 142 gram og en medium pommes frittes fra Max veier 115 gram. «Whopper Cheese» veier mellom 287 og 315 gram og «Maxburgeren» veier 266 gram.

Mc Donalds meny her

gir meg legger meg flat for vil ikke krangle dere slutt FERDIG 👍

 

 

 

IMG_5211.jpeg

IMG_5212.jpeg

IMG_5214.jpeg

IMG_5213.jpeg

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (8 minutter siden):

Ok gir meg så ikke setter i gang krangel med dere 2 er grammet på burgeren jeg liter burger KING sist gang spiste var ca 300.gram til 500.gram burger mc donald

 

mc donald å burger KING vant 

McDonald's veier 140 gram, Burger Kings veier 142 gram og en medium pommes frittes fra Max veier 115 gram. «Whopper Cheese» veier mellom 287 og 315 gram og «Maxburgeren» veier 266 gram.

Mc Donalds meny her

gir meg legger meg flat for vil ikke krangle dere slutt FERDIG 👍

 

 

 

IMG_5211.jpeg

IMG_5212.jpeg

IMG_5214.jpeg

IMG_5213.jpeg

:thumbs::thumbs:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...