Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Trippelure skrev (12 minutter siden):

Skjønner... Men tenk om det kom møkk ut av den også? Man får være glad man har en rompe til møkka og alt annet til alt annet 😁🤣🤪

 

TheDarkSycamore - SCM skrev (3 minutter siden):

Jeg har ikke møkk fetisj (koprofili), det skjer ikke. 🤢🥴🥴

Så skal jeg, eller skal jeg ikke fortelle om den gangen jeg hadde en veldig rar reaksjon på en medisin?🤔😵💩💩

Endret av Entern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Entern skrev (Akkurat nå):

Nei, det var for ekkelt 🤢😵‍💫😵

Vi har nok alle våre erfaringer på det området 😆

Entern skrev (Akkurat nå):

Hei @Trippelure, regner med at valpen har hatt en fin dag 🌨️🌨️🌨️🐶🥰😁

Hei @Entern Ja, vi har kost oss, valpen liker snø og nå kan han gjøre fra seg overalt, hehe. Tenkte å stikke ut en tur til nå snart mens det enda er lyst, men venter på at han skal våkne. Håper du også har hatt en fin dag og slapp unna snøkaos 🍀☘️🐶🥰

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (Akkurat nå):

Vi har nok alle våre erfaringer på det området 😆

Hei @Entern Ja, vi har kost oss, valpen liker snø og nå kan han gjøre fra seg overalt, hehe. Tenkte å stikke ut en tur til nå snart mens det enda er lyst, men venter på at han skal våkne. Håper du også har hatt en fin dag og slapp unna snøkaos 🍀☘️🐶🥰

Hei 😊

Ja da får han det nok fint 🐶🥰 (håper han vender seg til å gjøre fra seg der det ikke er snø også etterhvert da🐶😅)

Ja ble heldigvis ikke direkte kaos men kom en del snø og blåste surt 🥶 håper snøen smelter fort 😅

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (6 minutter siden):

Hei 😊

Ja da får han det nok fint 🐶🥰 (håper han vender seg til å gjøre fra seg der det ikke er snø også etterhvert da🐶😅)

Ja ble heldigvis ikke direkte kaos men kom en del snø og blåste surt 🥶 håper snøen smelter fort 😅

Jada, han har allerede akseptert det, men det var litt stress de første dagene 😅 

Det blåser surt her også og så skal det snø til i morgen tidlig. Men i morgen blir det sol 🌞 Tenker at det meste regner vekk på søndag 😁👍

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (13 minutter siden):

Jada, han har allerede akseptert det, men det var litt stress de første dagene 😅 

Det blåser surt her også og så skal det snø til i morgen tidlig. Men i morgen blir det sol 🌞 Tenker at det meste regner vekk på søndag 😁👍

Så bra 🐶🥰

Får håpe det fort blir finere vær 😊👍

Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (4 minutter siden):

Ja planke byen er oxo gamle byen i nerheten Fredrikstad da……. Du da hvor bor du da

IMG_5239.jpeg

IMG_5238.jpeg

 

Maskinfører skrev (3 minutter siden):

Ja der har  jeg mata mye svaner/Ender (Vokste opp i Sarpsborg) er født og bor nå i Tønsberg 😀

Jeg liker både Fredrikstad og Tønsberg, Sarpsborg og Sandefjord liker jeg ikke like godt 😁🤪

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...