Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. desember 2024 Skrevet 8. desember 2024 Maskinfører skrev (7 timer siden): Godsøndagsmorgen ❤️❤️ Maskinfører skrev (6 timer siden): Er det noen som har vært på kino og sett ta meg i dalen ? Slettet-xCi4gw skrev (4 timer siden): Kino har jeg ikke vært på på åresvis. Å ja, hei dere ^^, Jeg kom hit jeg. Kommer tilbake til KG i februar <_< Vi ønsker dere en godsøndag.♥️♥️ 1
Kassettspiller Skrevet 8. desember 2024 Skrevet 8. desember 2024 Slettet-xCi4gw skrev (4 timer siden): Å ja, hei dere ^^, Jeg kom hit jeg. Kommer tilbake til KG i februar <_< Utestengt? Maskinfører skrev (6 timer siden): Er det noen som har vært på kino og sett ta meg i dalen ? Nei God søndag alle sammen💗 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. desember 2024 Skrevet 8. desember 2024 Kassettspiller skrev (19 minutter siden): Utestengt? Nei God søndag alle sammen💗 Tusen Takk, vi ønsker deg også en godsøndag.♥️♥️ 1
Kassettspiller Skrevet 8. desember 2024 Skrevet 8. desember 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Tusen Takk, vi ønsker deg også en godsøndag.♥️♥️ 🐈⬛ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. desember 2024 Skrevet 8. desember 2024 Kassettspiller skrev (7 minutter siden): 🐈⬛ 😻😻 1
SVK2 Skrevet 8. desember 2024 Skrevet 8. desember 2024 4 hours ago, Slettet-xCi4gw said: Å ja, hei dere ^^, Jeg kom hit jeg. Kommer tilbake til KG i februar <_< Hei! Tvillingene fortalte at du tok en pause fra KG og ikke kommer tilbake før i februar.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. desember 2024 Skrevet 8. desember 2024 Vi ønsker alle sammen en fin og god desembersøndag.♥️♥️
Gjest Slettet-xCi4gw Skrevet 8. desember 2024 Skrevet 8. desember 2024 2 hours ago, Kassettspiller said: Utestengt? 1 hour ago, SVK2 said: Hei! Tvillingene fortalte at du tok en pause fra KG og ikke kommer tilbake før i februar. Utestengt ja (Føler man knapt kan være kritisk til noe. Det var da ikke så strengt der inne før.. ) til dere alle + @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )
Kassettspiller Skrevet 8. desember 2024 Skrevet 8. desember 2024 Slettet-xCi4gw skrev (24 minutter siden): Utestengt ja (Føler man knapt kan være kritisk til noe. Det var da ikke så strengt der inne før.. ) til dere alle + @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Du ble utenstengt? For hva? Hadde jeg aldri trodd.
Gjest Slettet-xCi4gw Skrevet 8. desember 2024 Skrevet 8. desember 2024 47 minutes ago, Kassettspiller said: Du ble utenstengt? For hva? Hadde jeg aldri trodd. Irritasjon over noen ufine brukere i tråder, og da skriver jeg som ab Noen tåler å bli snakke til, andre rapporterer over en lav sko <_<
Kassettspiller Skrevet 8. desember 2024 Skrevet 8. desember 2024 Slettet-xCi4gw skrev (16 minutter siden): Irritasjon over noen ufine brukere i tråder, og da skriver jeg som ab Noen tåler å bli snakke til, andre rapporterer over en lav sko <_< Typisk KG
Maskinfører Skrevet 8. desember 2024 Forfatter Skrevet 8. desember 2024 Kassettspiller skrev (4 timer siden): Utestengt? Nei God søndag alle sammen💗 Ikke det nei god søndag ❤️ 1 1
Maskinfører Skrevet 8. desember 2024 Forfatter Skrevet 8. desember 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Vi ønsker dere en godsøndag.♥️♥️ Godsøndag ❤️ ❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. desember 2024 Skrevet 8. desember 2024 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Godsøndag ❤️ ❤️ Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ikke det nei god søndag ❤️ Kassettspiller skrev (2 timer siden): Du ble utenstengt? For hva? Hadde jeg aldri trodd. Slettet-xCi4gw skrev (2 timer siden): Utestengt ja (Føler man knapt kan være kritisk til noe. Det var da ikke så strengt der inne før.. ) til dere alle + @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Vi ønsker dere en godsøndagskveld.♥️♥️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. desember 2024 Skrevet 8. desember 2024 Kassettspiller skrev (54 minutter siden): Typisk KG Slettet-xCi4gw skrev (1 time siden): Irritasjon over noen ufine brukere i tråder, og da skriver jeg som ab Noen tåler å bli snakke til, andre rapporterer over en lav sko <_< Vi synes at KG har blitt mer og mer et useriøst forum, vi poster bare i noen tråder på Sosialprat. Vi liker oss best her på Diskusjon. Det er her vi trives best.
Maskinfører Skrevet 8. desember 2024 Forfatter Skrevet 8. desember 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Vi ønsker dere en godsøndagskveld.♥️♥️ Godsøndag ♥️ ♥️
Maskinfører Skrevet 8. desember 2024 Forfatter Skrevet 8. desember 2024 Slettet-xCi4gw skrev (1 time siden): Irritasjon over noen ufine brukere i tråder, og da skriver jeg som ab Noen tåler å bli snakke til, andre rapporterer over en lav sko <_< Off Utestengt ? ☹️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. desember 2024 Skrevet 8. desember 2024 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Godsøndag ♥️ ♥️ Tusen Takk, vi tenker på dere.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 8. desember 2024 Forfatter Skrevet 8. desember 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Tusen Takk, vi tenker på dere.♥️♥️ Vi tenker på dere også ❤️ ❤️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. desember 2024 Skrevet 8. desember 2024 Maskinfører skrev (10 minutter siden): Vi tenker på dere også ❤️ ❤️ Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå