Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, dere får plassere tråden hvor dere vil, så lenge innholdet bobler og lever med full glad styrke i nåtid.  
En tråd hvor alle kan ta opp ting, eller bare komme med et øyeblikks idè eller strøtanke som for forbi;
det er plass til alt av hyggelig karakter her. Jeg har småfryst i hele dag og småsovet i stolen og gleder
meg til å legge meg i senga mi etter hvert når jeg kan legge meg med god samvittighet. Jeg sover nemlig
aldri midt på dagen. Da skal jeg være våken, selv om jeg småsover i stresslessen.
 Litt syk i dag tror jeg.
Gleder meg til en tidlig vår og meg som er frisk og rask igjen. Tørr asfalt. Ingen spagatfare. Ingen vinter. 

Atsjo! 😞

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (3 timer siden):

Ok, dere får plassere tråden hvor dere vil, så lenge innholdet bobler og lever med full glad styrke i nåtid.  
En tråd hvor alle kan ta opp ting, eller bare komme med et øyeblikks idè eller strøtanke som for forbi;
det er plass til alt av hyggelig karakter her. Jeg har småfryst i hele dag og småsovet i stolen og gleder
meg til å legge meg i senga mi etter hvert når jeg kan legge meg med god samvittighet. Jeg sover nemlig
aldri midt på dagen. Da skal jeg være våken, selv om jeg småsover i stresslessen.
 Litt syk i dag tror jeg.
Gleder meg til en tidlig vår og meg som er frisk og rask igjen. Tørr asfalt. Ingen spagatfare. Ingen vinter. 

Atsjo! 😞

God bedring Sviskepott!!😊

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM skrev (4 timer siden):

@Entern følger også med på Kongen Befaler, som jeg også gjør. Men jeg er ikke så stor tilhenger av det som du gjør Ent. 😃 Veldig spesielt program det er det, ingen tvil om. 👍😏

Ja det er det 😀

Juleversjonen er også bra 👍 Kloppen og Ajkic er morsomst 😆

N-4K0 skrev (4 timer siden):

Kongen Befaler har jeg ikke sett på, men jeg ser lite på tv.

Det er et artig program basert på engelske Taskmaster 😀

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Neffi skrev (1 time siden):

Leste denne;

Verdens kuleste rekord – NRK Oslo og Viken – Lokale nyheter, TV og radio

...og kom til å tenke på Sindre Finnes. Han kunne holdt rekorden hvis han byttet hobby. Må være surt for han å tenke på.

Hey @Entern. Så fint å høre at du bruker tid sammen med pappaen din ❤️ Håper dere koser dere gløgg (juleordspill!!) ihjel. 🥰

Så gøy 😀😊

Takk vi hat det kjempekoselig 💙 har kost oss med rakfisk og nå ser vi Maskorama 😀

Håper du og har en fin helg 😊

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Entern skrev (34 minutter siden):

Så gøy 😀😊

Takk vi hat det kjempekoselig 💙 har kost oss med rakfisk og nå ser vi Maskorama 😀

Håper du og har en fin helg 😊

Har faktisk aldri smakt rakfisk, har lyst men er ingen andre i nærmeste familie som liker det..  Samme med lutefisk egentlig. 🤪

Håper dere alle har en fin lørdagskveld! 👍😃

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Entern skrev (17 minutter siden):

Samme her :yes:

Men veldig fint at dere fortsatt poster i denne tråden likevel :) :) 

Cassidy Tvillingene kommer til å fortsette å poste her, for det er Sviskepott som har startet denne tråden. Og Sviskepott er en av våre gode forumvenner.😊😊☺️☺️

Og vi ønsker også alle sammen en fin lørdagskveld.🥰🥰

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...