Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Maskinfører skrev (Akkurat nå):

Ja det er viktig det pappa og jeg hadde som regel rester av julemiddagen pølser kjøttkaker  ribbe surkål og kålstuing på 1 og 2 juledag juleskinke på 3 juledag så var vi så lei at vi hadde pizza på 4 dagen :D 

Digg med pizza etter julemat en del dager ja 🤣 Vi tar en dag i romjula med dampet fiskepudding med poteter grønnsaker og smeltet smør, sånn for variasjonens skyld. 😉

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Duriello skrev (Akkurat nå):

Digg med pizza etter julemat en del dager ja 🤣 Vi tar en dag i romjula med dampet fiskepudding med poteter grønnsaker og smeltet smør, sånn for variasjonens skyld. 😉

Ja det er det :D var dritt lei av mat begge 2 så tror også vi hadde Grandiosa på Nyttårsaften en gang også ellers så hadde vi også Kylling og chips og noen ganger Kalkun :D ja fiskepudding kan være godt det men ikke favoritten da heller laks får stekt  fiskepudding på gamlehjemmet og da holder man kjeft og knasker :D 

  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (1 time siden):

Gammal klassiker detta :) 

 

 

 

Du, ska vi itte heller ta en slik en pizza Grandiosa? :p 

Jeg liker Grandis, men er dessverre glutenintolerant og har bare glutenfri versjon av original Grandis jeg kan spise. Skulle gjerne prøvd alle variantene av både Grandis og Big One, men men.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (7 minutter siden):

Du, ska vi itte heller ta en slik en pizza Grandiosa? :p 

Jeg liker Grandis, men er dessverre glutenintolerant og har bare glutenfri versjon av original Grandis jeg kan spise. Skulle gjerne prøvd alle variantene av både Grandis og Big One, men men.

Cassidy Tvillingene synes at det er skikkelig kjipt at du ikke kan spise disse pizzaene som er så gode.:yes::yes:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (10 minutter siden):

Du, ska vi itte heller ta en slik en pizza Grandiosa? :p 

Jeg liker Grandis, men er dessverre glutenintolerant og har bare glutenfri versjon av original Grandis jeg kan spise. Skulle gjerne prøvd alle variantene av både Grandis og Big One, men men.

Ja stemmer det :D ja Grandis er god pizza det :) Pappa har Cøliaki ha en får håpe det kommer nye typer Grandis for dere :D 

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Entern skrev (11 timer siden):

Helt enig, dumt ar den ble flyttet synes jeg :yes:

Dette er kun min mening:

Hva er egentlig forskjellen? :hmm:Man kan fint skape en god stemning hvorhen denne tråden er. Det er viktig og akseptere Retighetslinjen og ledelsen her inne.

Sjekk først om hvor tråden faktisk hører til. Hvis man er i tvil, så hør med ledelsen om hva de mener om hvor tråden bør høre hjemme.

Personlig så syns jeg det er bare rart at en slik tråd er i lekeplassen siden denne tråden ikke er omformet som en lek. I tillegg er det jo noen som ønsker en ryddig forum. 😏 Det blir jo bare rot hvis alle skal poste hytt og pine i feile forum. 😑

 

Tilbake til det tråden egentlig handler om:

Det blir drit godt og sove nå. Vennene min i Drømmeland savner meg sikkert nå. 😛😜😴💤💤😴😴💤

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...