Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 timer siden):

Cassidy Tvillingene håper at Frida har det bra i dag.😻😻🥰🥰

 

Cassidy Tvillingene er helt enige, det er veldig fine kattenavn.:yes::yes:

@Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Ja tror det hun var i stua ca 1 time og lå og malte og koste seg før hun dura inn på soverommet igjen skal sjekke nå ja det er fine navn 😻😻 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sviskepott skrev (4 timer siden):

Den liksom bare lå klar og ventet på å bli laget, så da gjorde jeg det.
Jeg ønsker den og dere lykke til på de syv hav og håper at den får leve lenge i landet. :D :D :D 

Fint å kunne skrive om hva som helst akkurat som en vil her og en får svar om en spør om noe. :) 

Ja, for den er åpen for alle som oppfører seg hyggelig og høflig. :D 

Godt å kunne innfri en førjulsgave til deg, Entern. :D  

Åhh...jammen da ble det gave på dere også, søte mennesker. :D 

    Tusen takk. :new_woot:

Katter smelter mitt hjerte. 😻

                  👌Bare slå deg løs. Ingen tema er for små...eller dumme.  :) 

Hvis jeg skulle tatt til meg et dyr fra et omplasseringssted, så kunne jeg godt ha valgt et skikkelig gammelt et og sett skjønnheten i det de siste årene i dets liv. Latt det få all omsorgen og oppmerksomheten, trygghet og god mat...for jeg har mye å gi. :)  Ikke alle dyr har hatt det godt der de vokste opp. 

Koselig. 🤗

Syke dyr er som syke unger; man må ta seg av dem og gjøre det beste man kan + litt ekstra når de er syke eller i dårlig form, deppa el.l. 

Værsågod. :) 

Ja det er veldig fint i og koselig 😻😻😀😀

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Flott tiltak @Sviskepott, med å lage denne tråden, og tusen takk for invitasjonen i trådnavnet; 'for hyggelige folk'. Det er jo meg det! 😜

Himla fin Frida @Maskinfører. Du var heldig med henne! 😍

 

Legger igjen en God helg til alle sammen, og en varm klem til @Entern , @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) og @N-4K0. Og til sistnevnte; håper turen til tannlegen gikk greit og at alt føles bedre nå! 

Selv må jeg jobbe i helga, men kommer garantert til å prokastinere en hel del her inne...og sånn går livet i en rasende fart! :yes:

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Neffi skrev (35 minutter siden):

Flott tiltak @Sviskepott, med å lage denne tråden, og tusen takk for invitasjonen i trådnavnet; 'for hyggelige folk'. Det er jo meg det! 😜

Selv må jeg jobbe i helga, men kommer garantert til å prokastinere en hel del her inne...og sånn går livet i en rasende fart! :yes:

Takker, bukker og neier. Du er hjertelig velkommen. :)  Vi kan lage et hvilested med gode divaner og puter/pledd borte i hjørnet her og jeg har satt inn to store stresslesser med massasje fra topp til bunn og det masseres forsiktig, middels eller "hjelp, få meg ut"-styrke. Veldig godt skal jeg si dere. Nyt. 

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Neffi skrev (1 time siden):

Flott tiltak @Sviskepott, med å lage denne tråden, og tusen takk for invitasjonen i trådnavnet; 'for hyggelige folk'. Det er jo meg det! 😜

Himla fin Frida @Maskinfører. Du var heldig med henne! 😍

 

Legger igjen en God helg til alle sammen, og en varm klem til @Entern , @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) og @N-4K0. Og til sistnevnte; håper turen til tannlegen gikk greit og at alt føles bedre nå! 

Selv må jeg jobbe i helga, men kommer garantert til å prokastinere en hel del her inne...og sånn går livet i en rasende fart! :yes:

Varm klem tilbake fra meg :) 

Jeg er på besøk hos fattern, trengte rolig helg etter slitsom uke på jobben 😅😀

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen har en finfin fredagskveld.😊😊☺️☺️

Takk 😊😊☺️☺️ det håper jeg dere også har 😊😊☺️☺️

Jeg og fattern har spist middag på restauranten på Lillehammer togstasjon, han spiste flesk og duppe og jeg spiste pølser og begge drakk alkoholfri juleøl 😊😊👍👍

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Entern skrev (6 minutter siden):

Takk 😊😊☺️☺️ det håper jeg dere også har 😊😊☺️☺️

Jeg og fattern har spist middag på restauranten på Lillehammer togstasjon, han spiste flesk og duppe og jeg spiste pølser og begge drakk alkoholfri juleøl 😊😊👍👍

Cassidy Tvillingene synes at det høres hyggelig og koselig ut, vi synes at det er bra at dere koser dere litt nå før jul.🥰🥰

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (14 minutter siden):

Cassidy Tvillingene synes at det høres hyggelig og koselig ut, vi synes at det er bra at dere koser dere litt nå før jul.🥰🥰

Takk 😀😀😊😊 vi hygger og koser oss og det håper jeg dere også gjør 😊😊

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...